Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Nouk

Heel goed!

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Helemaal!

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

nee

Joep paulissen

Piet

Angelina Preckel

Internet

Sehr zufrieden! Ganz toller Service und sehr freundlich!!!!

Nein , es ist perfekt!

Van Maasakker

Super goed

Nvt

M. van der Vegt

Prima.

Nee, kreeg een dag van te voren via SMS een bericht dat ik in een andere plaats moest parkeren... ( dit bericht had ik niet gezien ) stond op " verkeerde locatie " en moest na telefonische uitleg... Nee, kreeg een dag van te voren via SMS een bericht dat ik in een andere plaats moest parkeren... ( dit bericht had ik niet gezien ) stond op " verkeerde locatie " en moest na telefonische uitleg van hoofddorp naar badhoevendorp. Daar aangekomen was het pendel busje net vertrokken, moesten dus langer wachten op de volgende en hierdoor bijna vlucht gemist.

De afgesproken locatie om te parkeren niet op het laatste moment veranderen. Eventueel telefonisch doorgeven.

Reactie Airportdeal:

Beste Marcel,
Beste Marcel,
Vervelend om te lezen dat het parkeren bij Move on Parking niet geheel naar tevredenheid is verlopen. Ik zal uw feedback met Move on Parking delen zodat hun de service verder kunnen verbeteren. Gelukkig heeft u hierdoor uw vlucht niet gemist. Excuses voor het ongemak.
Fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer op Airportdeal.
Noëlle

Molenaar

Janee

Johannes Franke

Google Maps

Super freundlicher Service! Maar u moet accepteren dat de auto in de tussentijd naar een andere plaats mag worden verplaatst. De kilometerstand was ongeveer 15km hoger toen hij werd opgehaald

Deutlichere Information zu der Verbringung des Autos an einen anderen Platz und die Entfernung

M. Knuiman

Het reserveren zelf ging prima.

Dat was nogal verwarrend. Ik dacht dat ik een parkeerplaats had gereserveerd via Schiphol zelf maar dit bleek via Mobian te zijn. Bij aankomst P3 bleek de slagboom niet te werken dus die werd... Dat was nogal verwarrend. Ik dacht dat ik een parkeerplaats had gereserveerd via Schiphol zelf maar dit bleek via Mobian te zijn. Bij aankomst P3 bleek de slagboom niet te werken dus die werd handmatig geopend, waardoor ik geen parkeerkaart kreeg. Dit leverde bij terugkomst wel problemen op waardoor ik, na tussenkomst van een persoon ter plaatse, een uur later de parkeerplaats alsnog kon verlaten. Fijn om te merken dat dit ongemak erkend werd, en dit alsnog netjes is opgelost.

Zie bovenstaande, een leermoment, een storing komt vaker voor, zorg dat de klanten daar geen last van ondervinden bij terugkomst.

Guy

Ja

Als er meer volk tegelijk komt , sneller wegdoen of twee busjes laten rijden