Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
7.8/10
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?
7.8/10

Jolanda

Makkelijk en snel

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Ja

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Nee

Wesley

Best slecht

We moesten ineens extra betalen voor ons vervoer naar het vliegveld terwijl we voor 2 personen hadden gereserveerd

Gebruik normale werknemers die mensen niet proberen aftepersen voor geld

Beste Wesley,
Beste Wesley,
Bedankt voor het delen van uw feedback. Erg vervelend om te lezen dat u onverwachts extra kosten heeft moeten maken voor het vervoer naar de luchthaven. Kunt u contact opnemen met hello@airportdeal.nl dan kunnen wij kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen. Vermeld in uw mail ook even uw boekingsnummer. Zie uw mail graag tegemoet.

Jurgen Joosten

Redelijk, verrast door extra kosten voor de chauffeur van 5 euro voor elk persoon die meereist in de auto. Dat is dan al gauw 20 euro extra (heen en terug)

Parkeren ging prima, mooie parkeer locatie.
Terug was het wel wat langer wachten op de pendelbus die ons weer naar de auto zou brengen. In de spits is er kans op korte file naar parkeergarage.

Van te voren doorgeven dat er additionele kosten kunnen zijn voor shuttle bus. Dit is niet helemaal duidelijk op reservering.

Petra

Ging heel goed

Alleen de slagboom ging niet open. Er was storing . Toen de receptie gebeld. Eind goed, al goed.

Tijdslot maken van 20 minuten. 10 minuten voor en 10 minuten na de tijd dat jij gereserveerd heb.

Laurens

Primz

Neen

R. de Wit

De reservering leverde vanaf het begin onduidelijkheden op.

Mijn auto stond "stijf" ingebouwd en kon alleen vanaf rechterdeur instappen

Your Trip information and voucher was in English language (Why???) You are dealing with Dutch client(s). More-over there was a tremendous fault/omission which cost(ed) us more then one hour and €... Your Trip information and voucher was in English language (Why???) You are dealing with Dutch client(s). More-over there was a tremendous fault/omission which cost(ed) us more then one hour and € 45,- extra taxi fare we had to order because the nightbus did not stop at all at the busstop place but on the other side of the street on the first floor ( fly-over road) . Nobody could tell because simply at 0315 hrs there is no-one around. Not even ambulance personel of the hospital.

Beste Ronald,
Beste Ronald,
Wat vervelend om te lezen dat het mis is gegaan. Wij hadden samen voor uw vertrek nog per mail contact en ik heb nog een actuele lijnennetkaart van Connexxion met u gedeeld. Dit zodat u zeker de juiste nachtbus kon pakken. Kunt u mij laten weten waarom dit alsnog mis is gegaan? Daarnaast heb ik tijdens ons contact niet van u vernomen dat u een Engelstalige parkeervoucher vervelend vond. Anders had ik een Nederlandstalige variant met u gedeeld, deze is namelijk ook beschikbaar. Ik hoor nog graag van u!

Maria Wennink

ja zeker

nee, alles ging voorspoedig

B. Hollaers

De reservering was eenvoudig te maken. De daadwerkelijke uitvoering liet te wensen over.

Dat gaat. Er was helemaal niemand te vinden bij aankomst. Het was ook zeer onduidelijk waar wij de auto moesten parkeren.

Duidelijker aangeven dat er bijbetaald moet worden als de transfer met meer dan 1 personen moet worden geregeld. De chauffeur die ons naar de luchthaven bracht was trouwens ook niet al te... Duidelijker aangeven dat er bijbetaald moet worden als de transfer met meer dan 1 personen moet worden geregeld. De chauffeur die ons naar de luchthaven bracht was trouwens ook niet al te vriendelijk en wilde alleen contant geld accepteren (ook heel gek). Als we geen contant geld hadden zou er dus een probleem zijn!
Ook heeft het echt lang geduurd voordat het minibusje ons kwam ophalen. De uitvoering van de transfer kwam dus op ons niet zo professioneel en klantvriendelijk over. Tevens zou de parkeerplaats bewaakt zijn volgens info op de website. Maar uit niets bleek ter plaatse dat dat daadwerkelijk zo was.

Beste Bernard,
Beste Bernard,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het parkeren van uw auto bij Hive Park niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben hierover reeds contact gehad met de parking en deze excuseren zich voor het klantonvriendelijke gedrag van hun collega. De chauffeur is kwestie is om zijn gedrag aangesproken. Nogmaals excuses voor uw negatieve ervaring, zo wilt u niet aan uw reis starten.

Van der Linden

Prima service

Ja zeker

Klaar staan, op de airpoort

Schoumakers Wim

Snel en gemakkelijk