Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren?
Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.1/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Wat vond u van de informatie op de website?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?
8.3/10

Bianca Schunck

Prima geregeld, geen gekke dingen.

Nette ontvangst. Op loopafstand van het vliegveld.

Arvid van der Voorst

Top !

Snel. professioneel en veilig

anonymous

Prima niets mis mee

Het is goed zoals het is

Geen tips

Hop

Goede service !!

Er was een klein communicatie foutje met het taxibedrijf wat ons op zou halen maar door de helpdesk van airportdeal gelijk opgepakt en gelijk naar een snelle oplossing...

Goede en snelle service

Mertens

Heel goed!

Zeer vlotte service. Vriendelijke ontvangst.

anonymous

Slecht

Neen

Als je vlucht binnen 24 uur word geannuleerd en je netjes beld dat je dan ook je geld terug krijgt

Reactie Airportdeal:

Beste Richard,

Bedankt voor uw feedback. Tot 24 uur voor vertrek is het mogelijk om uw reservering te annuleren. Daarna helaas niet meer. Dit komt omdat de parkeerplaats exclusief voor u wordt gereserveerd en vrij gehouden. Mocht uw vlucht zijn geannuleerd buiten uw toedoen om, dan worden de kosten voor parkeren in vele gevallen vergoed door uw reisverzekering. Hopelijk bent u hiermee enigszins geholpen, fijne dag!

Noëlle

Customer service Airportdeal

Top

Everything’s top notch

Nothing

Detlev Lachmann

Ik vond het erg leuk. De parkeerplaats was ondanks bouwplaatsen gemakkelijk te vinden. De service is zeer bekwaam, vriendelijk en betrouwbaar. Ik zou opnieuw boeken en zou het ten zeerste aanbevelen...

Maxime

Ik ben heel tevreden over de service van Airportdeal. Duidelijke uitleg op de website, goede prijs en de parkeerplaats zelf was goed en de shuttleservice naar Schiphol ook!

Scherpe prijs en duidelijke uitleg en afhandeling

Geen verbeterpunten

j.verdonschot

Ideaal ,gemakkelijk

goed bereik snelle afhandeling

bij schade aan auto een betere oplossing te zoeken ,mijn auto had een mechanische schade aan stuurslot opgelopen en hierop werd geantwoord dat een mechanische schade niet vergoed werd omdat niet te bewijzen was wie de schade heeft toegebracht . de schade met formulier is toegezonden aan eazypark maar hier werd niets mee ge daan dit vind ik een zeer
kwalijke zaak Dit vind ik zeer slecht ,en ik zit met de onkosten. een tweede hands stuurslot kost al gauw 250 euro.s bedankt.

Reactie Airportdeal:

Beste heer Verdonschot,

Bedankt voor uw feedback!

Vervelend om te lezen dat uw auto (mechanisch) is beschadigd. Onze ervaring is dat EazzyPark altijd zeer correct omgaat met het herstellen van eventuele schade. Desondanks zullen wij hierover in contact treden met EazzyPark om te overleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Hopelijk mogen wij u in het vervolg wel weer begroeten bij Airportdeal.

Fijne dag gewenst!

Noëlle