Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Sylvia Beckers

Aus dem Internet

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

ja

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Leider musste ich auf die Rechnung ziemlich lange warten.

Dear Sylvia,
Thank you very much for your feedback.
Glad to read that booking and parking with Airportdeal went well.
From now on you will also automatically receive the invoice of your...
Dear Sylvia,
Thank you very much for your feedback.
Glad to read that booking and parking with Airportdeal went well.
From now on you will also automatically receive the invoice of your reservation. Very convenient. This solves the problem for your next reservation and with this we might even score a 10! ;-)
Have a nice day and until next time!
Kind regards,

Franzen

Internet

Ja!

X

Maxime van Boekhold

Heel prettig, het is overzichtelijk om een goede keuze te maken tussen de verschillende aanbieders.

Ja ging super

Nee ga zo door!

De Smidt

Cuvelier

Rematief zenvoudig

Moeilijk: heel ver moeten rijden, weinig indicaties

Gebruik van maring moet veel helderder

Beste Pol,
Bedankt voor uw feedback! Wij gaan uw suggesties voor het verbeteren van de routing naar P3 lang parkeren doorsturen aan Schiphol.
Fijne avond en hopelijk tot een volgende keer op...
Beste Pol,

Martijn

De parkeerplaats betreden met de auto was geen probleem de poort ging vanzelf open. De parkeerplaats verlaten was een groot probleem. De poort ging niet open. Een andere auto had het zelfde... De parkeerplaats betreden met de auto was geen probleem de poort ging vanzelf open. De parkeerplaats verlaten was een groot probleem. De poort ging niet open. Een andere auto had het zelfde probleem. Bij weer een andere auto ging de poort wel open waardoor ik snel het terrein kon verlaten door mee te rijden. Ik weet niet waardoor dit probleem was ontstaan.

Dat ik een escape heb bijvoorbeeld een code waardoor ik het parkeerterrein wel ten alle tijde kan verlaten

Beste Martijn,
Beste Martijn,
Bedankt voor uw feedback! We hebben hierover direct contact opgenomen met Park en Fly voor opheldering en op het moment van uitrijden had Park en Fly te maken met een technische storing in het parkeersysteem. De problemen zijn kort daarna verholpen, maar ik kan me goed voorstellen dat dit op dat moment erg vervelend voor u was. U wilt immers uw reis niet afsluiten met deze problemen. Namens Park & Fly en Airportdeal excuses voor het ongemak.

Be.RT Medical B.V.

Gemakkelijk

ja

Werkelijk onbegrijpelijk dat je standaard geen factuur krijgt van de reservering zoals bij elke on-line bestelling of boeking. Hier heb ik 2x om moeten vragen nb. vordatr ik het kreeg. Erg... Werkelijk onbegrijpelijk dat je standaard geen factuur krijgt van de reservering zoals bij elke on-line bestelling of boeking. Hier heb ik 2x om moeten vragen nb. vordatr ik het kreeg. Erg onprofessioneel. Vandaar maar 2 punten want dit is echt essentieel voor zakelijke klant.

Beste Dick,
Beste Dick,
Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat de factuur niet automatisch wordt aangemaakt. U heeft een terecht punt en wij nemen dit dan ook mee in onze verbeteringswerkzaamheden. Gelukkig is het parkeren wel naar tevredenheid verlopen.

D vd Velden

Makkelijk