Wat vindt u van de informatie op de website? / Was halten Sie von den Informationen auf der Website?
Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Was denken Sie über das Aussehen und das Gefühl der Website?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie beim nächsten Mal wieder über Airportdeal buchen?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was halten Sie von der Benutzerfreundlichkeit der Website?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Was denken Sie über den Reservierungsprozess?

Tobias Willuweit

Gut

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Haben Sie Ihr Auto zufriedenstellend geparkt?

Ja

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für den Airportdeal?

Nein

Diederik

Prettig

Volgens afspraak en een vriendelijke service

Flanderhijn

Slecht te vinden

Veel te ver weg van schiphol

Snellere afhaal service

Beste Marco,
Beste Marco,
Bedankt voor uw feedback. BUDGET Shuttle is veelal de goedkoopste parkeeraanbieder bij Schiphol. Uw auto is in goede handen, echter het parkeerterrein is (zoals vermeld op de website) gelegen op 15 minuten rijden van de luchthaven. Nu in de Corona-tijd rijdt er maar 1 shuttlebus. Wanneer u landt op Schiphol kan het dus voorkomen dat (wanneer de shuttlebus net onderweg terug is naar de parking) u wellicht een half uur hebt moeten wachten. Excuses hiervoor, hopelijk kijkt u terug op een fijne reis!

Rene Nelissen

Niet goed, toen ik terug kwam was er niemand aanwezig, terwijl dit wel afgesproken was. Iedereen kon zo maar uitrijden met mijn auto

Parkeren zelf wel

Houdt u aan uw afspraken

Beste Rene,
Beste Rene,
Dank voor uw feedback. Ik zal hier contact voor opnemen met Euro-Parking. Er is op het parkeerterrein wel cameratoezicht maar ben het met u eens dat er eveneens een medewerker aanwezig moet zijn voor toezicht.

Versteege

F Engeltjes

ja

niet

Bastiaan

Super!

Door de Corona uitbraak helaas niet kunnen vliegen.

Helaas door de Corona crisis niet kunnen vliegen en genoodzaakt mijn parking bij Schiphol te annuleren. Airportdeal dacht hierin erg prettig mee. Keep up the good work! Ik reserveer de volgende keer... Helaas door de Corona crisis niet kunnen vliegen en genoodzaakt mijn parking bij Schiphol te annuleren. Airportdeal dacht hierin erg prettig mee. Keep up the good work! Ik reserveer de volgende keer weer graag via jullie.

M. Fris

Niet als bijzonder goed

Hoewel ik weet het niet hard te kunnen maken, weet ik zelf zeker dat er met een koude motor te hard gereden is met mijn auto.

Het zou plezierig zijn als er zorgvuldig met de auto omgegaan zou worden.

Beste mevrouw Fris,
Beste mevrouw Fris,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat er bij u het gevoel leeft dat er onzorgvuldig met uw auto is omgesprongen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit niet het geval is. Wij controleren wekelijks de service en kwaliteit van onze parkeeraanbieders. Wij zijn hier namelijk erg alert op. Desalniettemin zal ik hierover contact opnemen EuroParking. Ik hoop u op een later moment nog eens op Airportdeal te mogen begroeten. Alvast een fijn weekend gewenst!
Klantenservice Airportdeal

Odijk

Mick Lemmens

Het is allemaal goed verlopen

Geen problemen gehad, gegaan zoals verwacht

Geen telefonisch contact hebben met andere klanten waar andere klanten bij zijn.