Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Maria Wennink

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

ja zeker

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

nee, alles ging voorspoedig

B. Hollaers

De reservering was eenvoudig te maken. De daadwerkelijke uitvoering liet te wensen over.

Dat gaat. Er was helemaal niemand te vinden bij aankomst. Het was ook zeer onduidelijk waar wij de auto moesten parkeren.

Duidelijker aangeven dat er bijbetaald moet worden als de transfer met meer dan 1 personen moet worden geregeld. De chauffeur die ons naar de luchthaven bracht was trouwens ook niet al te... Duidelijker aangeven dat er bijbetaald moet worden als de transfer met meer dan 1 personen moet worden geregeld. De chauffeur die ons naar de luchthaven bracht was trouwens ook niet al te vriendelijk en wilde alleen contant geld accepteren (ook heel gek). Als we geen contant geld hadden zou er dus een probleem zijn!
Ook heeft het echt lang geduurd voordat het minibusje ons kwam ophalen. De uitvoering van de transfer kwam dus op ons niet zo professioneel en klantvriendelijk over. Tevens zou de parkeerplaats bewaakt zijn volgens info op de website. Maar uit niets bleek ter plaatse dat dat daadwerkelijk zo was.

Beste Bernard,
Beste Bernard,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het parkeren van uw auto bij Hive Park niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben hierover reeds contact gehad met de parking en deze excuseren zich voor het klantonvriendelijke gedrag van hun collega. De chauffeur is kwestie is om zijn gedrag aangesproken. Nogmaals excuses voor uw negatieve ervaring, zo wilt u niet aan uw reis starten.

Van der Linden

Prima service

Ja zeker

Klaar staan, op de airpoort

Schoumakers Wim

Keine

Fierens

Via website

perfect

neen, niet van toepassing, was zoals het hoort

Vermeulen

Via de website positief. Op de reservering stond dat de shuttlebus naar het vliegveld bij de prijs in zat. Dat was niet zo. We moesten €10 extra betalen. Dat was niet volgens afspraak.

Neen, moesten extra geld betalen

Jullie moeten de ondernemers die het parkeren via jullie website aanbieden aanspreken op hun hufterige gedrag

Beste Wilfred,
Beste Wilfred,
Bedankt voor uw feedback! Wij gaan deze verbetering in onze website verwerken. De luchthavenfee van € 10,- is een nieuwe belasting vanuit de Duitse overheid. Stuur ons even een mail met uw naam en rekeningnummer dan vergoeden wij deze luchthavenfee. Excuses voor het ongemak.

TM Voskamp

OK.

Ja

Maak de tariefstructuur wat duidelijker bij extra kosten (zoals EUR 10,- voor het wegbrengen). Zelf vind ik het een stuk duidelijker als dat al direct in de totaalprijs staat tijdens het boeken ipv... Maak de tariefstructuur wat duidelijker bij extra kosten (zoals EUR 10,- voor het wegbrengen). Zelf vind ik het een stuk duidelijker als dat al direct in de totaalprijs staat tijdens het boeken ipv eventuele opties aan de hand van losse punten in de reservering erbij op te moeten tellen.

Beste Ties,
Beste Ties,