Wat vindt u van de informatie op de website? / Was halten Sie von den Informationen auf der Website?
Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Was denken Sie über das Aussehen und das Gefühl der Website?
8.1/10
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie beim nächsten Mal wieder über Airportdeal buchen?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was halten Sie von der Benutzerfreundlichkeit der Website?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Was denken Sie über den Reservierungsprozess?
8.3/10

Bastiaan

Super!

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Haben Sie Ihr Auto zufriedenstellend geparkt?

Door de Corona uitbraak helaas niet kunnen vliegen.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für den Airportdeal?

Helaas door de Corona crisis niet kunnen vliegen en genoodzaakt mijn parking bij Schiphol te annuleren. Airportdeal dacht hierin erg prettig mee. Keep up the good work! Ik reserveer de volgende keer... Helaas door de Corona crisis niet kunnen vliegen en genoodzaakt mijn parking bij Schiphol te annuleren. Airportdeal dacht hierin erg prettig mee. Keep up the good work! Ik reserveer de volgende keer weer graag via jullie.

M. Fris

Niet als bijzonder goed

Hoewel ik weet het niet hard te kunnen maken, weet ik zelf zeker dat er met een koude motor te hard gereden is met mijn auto.

Het zou plezierig zijn als er zorgvuldig met de auto omgegaan zou worden.

Reactie Airportdeal:

Beste mevrouw Fris, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat er bij u het gevoel leeft dat er onzorgvuldig met uw auto is omgesprongen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit niet het... Beste mevrouw Fris, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat er bij u het gevoel leeft dat er onzorgvuldig met uw auto is omgesprongen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat dit niet het geval is. Wij controleren wekelijks de service en kwaliteit van onze parkeeraanbieders. Wij zijn hier namelijk erg alert op. Desalniettemin zal ik hierover contact opnemen EuroParking. Ik hoop u op een later moment nog eens op Airportdeal te mogen begroeten. Alvast een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Noëlle Klantenservice Airportdeal

Odijk

Ja

Mick Lemmens

Het is allemaal goed verlopen

Geen problemen gehad, gegaan zoals verwacht

Geen telefonisch contact hebben met andere klanten waar andere klanten bij zijn.

Taratuto

Problemlos

Ja, sehr gut organisiert

Nein

Erwin

Prettig en makkelijk

Ja, professionele en vriendelijke ontvangst.

Parkeren mogelijk maken op meer Europese luchthavens.

AJ Frank

Snelle service

Landman

Weg brengen en op halen was goed regegeld

J

Makkelijk en handig als je vroeg moet vliegen

Goedkoop en makkelijk

Arnaud marteel

Zeeer ontevreden!!! Geen duidelijke parking! Hebben echter op parking van een supermarkt moeten staan gedurende 5weken!!!

Niks

Duidelijke parking en degelijk personeel van taxi aub

Reactie Airportdeal:

Beste Arnaud, Jammer om te lezen dat u ons onvoldoende beoordeeld. De parking van Park&Fly staat weldegelijk duidelijk aangegeven. Op uw reserveringsbevestiging staat het correcte adres én... Beste Arnaud, Jammer om te lezen dat u ons onvoldoende beoordeeld. De parking van Park&Fly staat weldegelijk duidelijk aangegeven. Op uw reserveringsbevestiging staat het correcte adres én borden langs de weg vertellen u exact waar de parking is. Dat u desondanks toch besloot om uw auto te parkeren bij een supermarkt is niet verwijtbaar aan Airportdeal of SkyPark. Vervelend vind ik het wel voor u, maar dat heb ik ook al aangegeven in ons eerdere contact hierover. Ik hoop dat u met veel plezier terug kijkt op uw reis en u in de nabije toekomst nog eens mag begroeten op Airportdeal. Met vriendelijke groet, Noëlle