Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Vermeulen

Via de website positief. Op de reservering stond dat de shuttlebus naar het vliegveld bij de prijs in zat. Dat was niet zo. We moesten €10 extra betalen. Dat was niet volgens afspraak.

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Neen, moesten extra geld betalen

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Jullie moeten de ondernemers die het parkeren via jullie website aanbieden aanspreken op hun hufterige gedrag

Beste Wilfred,
Beste Wilfred,
Bedankt voor uw feedback! Wij gaan deze verbetering in onze website verwerken. De luchthavenfee van € 10,- is een nieuwe belasting vanuit de Duitse overheid. Stuur ons even een mail met uw naam en rekeningnummer dan vergoeden wij deze luchthavenfee. Excuses voor het ongemak.

TM Voskamp

OK.

Ja

Maak de tariefstructuur wat duidelijker bij extra kosten (zoals EUR 10,- voor het wegbrengen). Zelf vind ik het een stuk duidelijker als dat al direct in de totaalprijs staat tijdens het boeken ipv... Maak de tariefstructuur wat duidelijker bij extra kosten (zoals EUR 10,- voor het wegbrengen). Zelf vind ik het een stuk duidelijker als dat al direct in de totaalprijs staat tijdens het boeken ipv eventuele opties aan de hand van losse punten in de reservering erbij op te moeten tellen.

Beste Ties,
Beste Ties,

Kees

Prima, prettige vergelijker, al 3x met succes gebruik van gemaakt

Top!

Nee, fijn dat jullie er zijn.

Jochen Fehn

Beim Aufrufen des Flughafens Eindhoven wurde die Seite angezeigt

Nein. Weder der Parkservice noch irgendetwas hat funktioniert. Es war kein Ansprechpartner wie angekündigt vor Ort, noch war jemand dort, als wir den Wagen abholen wollten. Schlimmer noch: durch den... Nein. Weder der Parkservice noch irgendetwas hat funktioniert. Es war kein Ansprechpartner wie angekündigt vor Ort, noch war jemand dort, als wir den Wagen abholen wollten. Schlimmer noch: durch den eingezäunten Parkplatz auf einem Firmengelände konnten wir nicht vom Parkplatz herunter! Ein Ansprechpartner stand, wie gesagt, nicht zur Verfügung! Die umliegenden Autovermietungen waren auch verwundert, dass wir an einem Samstag den Wagen abholen wollten, da am Wochenende der Parkplatz gar nicht besetzt sei. Nur einer netten Dame eines Autovermieters, der auf dem selben Parkplatz seine Autos abstellt, ist es zu verdanken, dass wir vom Parkplatz herunter kamen. Alles in allem "gar nicht zu empfehlen"!

Wenn schon Kontaktdaten des Kunden vorliegen, dann sollte der Kunde auch kontaktiert werden, wenn Probleme auftauchen oder Termine nicht eingehalten werden!

Dear Jochen,
Thanks for your feedback.
Dear Jochen,
Thanks for your feedback.
It is with amazement that we read your review. Did you park your car at Park4You at Freddy van Riemsdijkweg 9-11 as reserved? This parking has 24/7 assistance available. You have booked a valet parking service.
Upon arrival, a driver will be waiting for you to take over your car. After noting the mileage, the skilled driver will drive your car to the nearby car park. Upon return, walk back to where you handed over your car. The driver will wait for your arrival and hand back your car so that you can continue your way home.
Very inconvenient for you but it seems that you have parked your car at the wrong parking. If I misunderstood, please email me at hello@airportdeal.nl. Have a great day!
Kind regards,

Google

Ja

Nein

Joyce Oudejans

Heel slecht! Dit is voor het overgrote deel Mobian als tussenpartij aan te rekenen, maar Airportdeal is wel degene die mij als klant daarnaartoe 'linkt'.

Waardeloos, maar zoals gezegd, dit is volledig aan Mobian toe te schrijven. Echter Airportdeal is de partij die daar bij het boeken o.a. naartoe linkt en is ook de partij die om een (deze) review... Waardeloos, maar zoals gezegd, dit is volledig aan Mobian toe te schrijven. Echter Airportdeal is de partij die daar bij het boeken o.a. naartoe linkt en is ook de partij die om een (deze) review vraagt ....

Algemene tip: stop samenwerking met Mobian.

Geboekt via Airportdeal bij Mobian:
- Kentekenherkenning werkt niet
- Geen barcode ontvangen
- Reserveringsnummer is bij Mobian...
Algemene tip: stop samenwerking met Mobian.

Geboekt via Airportdeal bij Mobian:
- Kentekenherkenning werkt niet
- Geen barcode ontvangen
- Reserveringsnummer is bij Mobian niet bekend. Derhalve slagboom niet open en vanwege tijdsdruk moeten 'meeglippen' met bestuurder voor ons.
- Geen of slechte communicatie met Mobian mogelijk. Niet op het moment zelf en ook niet de dagen daarna.
- Bij terugkomst en uitrijden exact hetzelfde verhaal.

Uiteindelijk de helft van de kosten van Mobian teruggekregen. Maar voor ons nooit meer Mobian!

Van Ravenzwaaij

Nee, app van Mobian werkte niet goed op de slagboom bij inrijden. Bij terugkomst op Schiphol was opeens onze reservering totaal uit de Mobian-app verdwenen en hadden daardoor ook weer problemen bij... Nee, app van Mobian werkte niet goed op de slagboom bij inrijden. Bij terugkomst op Schiphol was opeens onze reservering totaal uit de Mobian-app verdwenen en hadden daardoor ook weer problemen bij de slagboom bij het uitrijden. Hebben dit alles gemeld in de beoordeling bij Mobian.

Nee

Beste Henk,
Bedankt voor uw feedback. Wij bespreken uw ervaring eveneens nog met Mobian. Fijne dag en tot een volgende keer!

Michiel

Makkelijk, goedkoop en met kenteken direct oprijden

Ja eenvoudig en snel

Nee

Erwin

Jammer dat er verborgen kosten zijn die niet bij het reserveren bekend worden gemaakt.

Nog niet

Wees eerlijk over de extra kosten die de aanbieder van de parkeerplaats berekend voordat de boeking gemaakt wordt!

Beste Erwin,
Beste Erwin,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u de verstrekte informatie op onze website als onduidelijk hebt ervaren. Wij doen er alles aan om u zo volledig en correct mogelijk te informeren. Uw feedback nemen wij mee is onze maandelijkse optimalisatie werkzaamheden aan de website. Uw parkeerreservering is geannuleerd en het bedrag van uw reservering naar u terug overgemaakt. Excuses voor het ongemak.