Don Ubbink

Bedrijf doet werkzaamheden naar behoren

Prima verlopen

Wat vond u van onze monteur(s)?

Werkzaamheden naar tevredenheid. Monteur werkt erg netjes

Tevreden (zeer-)

Erg makkelijk.
Aan al mijn wensen werd onverwijld tegemoet gekomen.

Vriendelijk en vakbekwaam

De Kruijff

We zijn erg tevreden met het contact en de verrichte werkzaamheden. Het betrof onderhoud van de ventilatiesystemen.

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Duidelijke en vriendelijke communicatie, zowel via mail als telefonisch. Prijsopgave en afspraakbevestiging zien er goed uit.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Beleefde en vriendelijke jongeman. Dacht mee en gaf tips en suggesties voor verbeterpunten. Heeft alles netjes achtergelaten.

Geen. Ga zo door :-)

Eef Kraaijkamp

Beetje teleurgesteld

Dat ging prima.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Monteur was vriendelijk maar werkzaam heden waren slecht uitgevoerd.
De ventilatie motor huis was nog vuil en afzuig leiding op zolder zat nog vol stof.

Verbeteringen of tips?

Dit aangegeven telefonisch aan het bedrijf wilde een monteur sturen maar had zelf met stofzuiger schoon gemaakt.
Wilde ze nog 15 euro korting geven wat natuurlijk veel te laag is.
Dus zou...
Wilde ze nog 15 euro korting geven wat natuurlijk veel te laag is.
Dus zou dit bedrijf niet meer inschakelen.

Reactie Air System:

We vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de werkzaamheden. Dit is niet onze manier van werken. Om u tegemoet te komen hebben we u inderdaad aangeboden om een monteur... We vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de werkzaamheden. Dit is niet onze manier van werken. Om u tegemoet te komen hebben we u inderdaad aangeboden om een monteur opnieuw naar u te sturen (kosteloos) om het voor u op te lossen. Hier had u geen behoefte aan. We zijn zeer scherp geprijsd en hogere kortingen o.i.d. kunnen niet gegeven worden. We hadden het graag voor u opgelost om te laten zien hoe we wél werken. Mochten we u alsnog van dienst kunnen zijn, vernemen we dit graag. Bedankt voor uw feedback.

Vd Berg

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Goedeen nete vriendelijke jonge man hij werkte snel en super netjes

Wat vond u van onze monteur(s)?

Een vriendelijke jonge man hij werkte netje en super snel

Nee

P van de Weij

Niets op aan te merken.

Prima.
Werden gebeld door het bedrijf met de herinnering dat de MV weer onderhoud nodig had, zoals we ook hadden afgesproken.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Vakkundig. Vriendelijk. En belangrijk erg netjes!

Nee. Ga zo door!!
Nee. Ga zo door!!
Misschien handig om als je toch op een adres bent. Bij de directe buren een eenvoudig reclame kaartje in de brievenbus te doen. Met zoiets als: vandaag was ik bij uw buren voor onderhoud aan de MV. Wilt u dit ook? Maak dan snel een afspraak.

Jose

Deskundig en vriendelijk

Soepel

Deskundig en vriendelijke

Snel, vriendelijk en vakkundig

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Aardig mensen, vriendelijk en snel/makkelijk een afspraak kunnen maken

Vriendelijk en vakkundig

ga zo door!

Najim

Vriendelijk en snel geholpen

Hoe verliep het inplannen van de werkzaamheden?

Gemakkelijk en vriendelijk te woord gestaan.

Wat vond u van onze monteur(s)?

Erg vriendelijke monteur. Attent dat hij nog wist dat hij een jaar geleden ook is geweest. Snel het ventilatiekanaal schoongemaakt. Wel wat stof ter plaatse van de werkzaamheden, maar dat was zo... Erg vriendelijke monteur. Attent dat hij nog wist dat hij een jaar geleden ook is geweest. Snel het ventilatiekanaal schoongemaakt. Wel wat stof ter plaatse van de werkzaamheden, maar dat was zo opgezogen dus geen probleem.

Verbeteringen of tips?

Wellicht kan de monteur standaard iets over zijn schoenen dragen als hij door het huis loopt. Ik kan me voorstellen dat schoenen uit lastig is, maar dat kan makkelijk met plastic overschoentjes... Wellicht kan de monteur standaard iets over zijn schoenen dragen als hij door het huis loopt. Ik kan me voorstellen dat schoenen uit lastig is, maar dat kan makkelijk met plastic overschoentjes opgelost worden. Verder misschien de mogelijkheid om achteraf online de afspraak in te zien/wijzigen?

Franciska Hollander

Prima, netjes.