Kris Kuiper

AHealthylife has 'soul' :-)

Veel goede info te vinden op de website!

Patricia

Beste prijs, snelle levering en uitgebreide uitleg bij product. Ik ben erg tevreden!

Uitgebreide gebruiksinstructies incl. video’s

Brigitte de Bruin

Snelle levering, duidelijke product informatie

zie boven

nvt

Wim Derene

Kundig, gedetailleerd en onpartijdige beoordeling van alles wat voorkomt in de voedselketen

Deskundigheid met referenties naar alle bronnen

jacqueline jordans

Prettig

betrouwbaar, eerlijk

Dick Denisse

Eind vrijdagmiddag besteld, binnen 24 uur geleverd.

snel

Ik heb een hekel aan verplichte velden in feedback. Het verbeterpunt hier zou zijn: zoek een minder opdringerige feedback company

Irene van den Berg

Het telefonisch overleg was heel prettig, de man aan de telefoon, Bart, als ik me goed herinner, wist waar hij het over had, zonder te pushen. Bij een later contact, over hetzelfde onderwerp, de... Het telefonisch overleg was heel prettig, de man aan de telefoon, Bart, als ik me goed herinner, wist waar hij het over had, zonder te pushen. Bij een later contact, over hetzelfde onderwerp, de Berkey waterfilter, wist hij nog waar we over gesproken hadden, heel positief.

Zie boven, ook de korting bij aanschaf, vanwege het lange wachten, vind ik een mooie geste.
Ik lees Medisch Dossier, waar ook artikelen van Juglen Zwaan in staan, daardoor kende ik zijn manier van denken en werken al.

Ga zo door!!!

Anita van Belkom

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf. Ik heb eerst gebeld voor informatie over een artikel. Kreeg daar een heel uitstekend en eerlijk antwoordt op. Ik zou zeer zeker dit bedrijf aanraden!

Eerlijke verkoop.

Anne-Marie Tjeenk Willink

Goede service

goede service

F. Van den Bosch

Snelle levering, mooie producten

Uitgebreide keuze, gericht op gezondhei