Jann de Kloet

Vriendelijk , conform afspraken, reageert netjes

Vriendelijk , conform afspraken, reageert netjes

Niels selier

Top bedrijf. Service goed. En spullen snel gekregen.

Gewoon een top bedrijf

Wieneke van der Zee

Goede voorlichting, goede producten.

Prima informatie via nieuwsbrief en Facebook

Linda Jong

De wekelijkse mail vind ik top! Er worden goede producten en onderzoeken beschreven. Vaak ook met korting dan te bestellen in de webshop.

Zie boven.

Stel een vraag aan de lezers. Bijv. of zij iets willen weten over een product of onderzoek. Je stimuleert dan de eigen verantwoordelijkheid om betere keuzes te maken.

Bianca Smit

Mooie producten

Jacqueline ten Hoope

Mooie producten en snelle levering

els koch

Alles is duidelijk

Vlot en snel.

Leo Polet

Nog wijnig ervaring! maar tot nu toe goed

Product

Nvt

Annemieke Van de Vis

Ik werd netjes op de hoogte gehouden over mijn gekochte product en hij werd netjes op tijd geleverd.
Ik was nog even bezorgd of mijn dure berkey niet beschadigd aan zou komen maar deze was zo goed ingepakt ! Voor niks bezorgd geweest 😊
Mijn betaling was in eerste instantie niet gelukt en toen kreeg ik zelfs een mail waarin stond hoelang ik daar nog de tijd voor had. Erg netjes !
Heb al een paar mensen op jullie site gewezen en jullie kunnen waarschijnlijk nog een (paar) bestelling(en) tegemoet zien😊

Er zijn zelfs filmpjes gemaakt om te laten zien hoe je de berkey in elkaar zet! Daardoor proef je de zorg voor product en klant.

Marijke

Goede uitleg over produkt