Judith

Gewoon doen wat wordt beloofd

Renaat Mollet

Heel correcte servies

De diensten via mail

Niks op aan te merken

Nannie van Esch-van Veelen

Nieuwsbrieven zijn waardevol en leerzaam

Pers.antwoord op gestelde vragen

Niet echt

ralph korenhof

Fijn om allemaal producten op een rij te hebben die geverifieerd gezond zijn.

Gezonde, verantwoorde producten voor een goeie prijs. ook de site is een zee van informatie met verwijzingen naar onderzoeken.

de zoekfunctie vindt ik elke keer moeilijk te vinden.

Gerda Dienske

Mooi produkt

René Eichhorn

Al jarenlang ben ik fan van dit bedrijf, alles wat je hier aanschaft kun je vertrouwen, vooral in deze gevaarlijke tijd met vervuilde lucht, verontreinigd water en straling.

Zorgeloos shoppen, zonder je druk te hoeven maken of er weekmakers, cadmium of ander kankerverwekkende stoffen in de producten zitten. De snelle levering vind ik ook een zeer positief aspect!

Kan ik niet aangeven.

Annemieke Rozemond

Ik kreeg snel een reactie op mijn vragen. Wat ik aanschaf wordt in goede staat en snel geleverd.

Klantgericht

Voeg bij de tekst voor de luchtververser Progenion 950 toe dat het (waarschijnlijk) niet geschikt is voor hooggevoelige mensen. Die kunnen last krijgen van het elektrische veld dat het apparaat... Voeg bij de tekst voor de luchtververser Progenion 950 toe dat het (waarschijnlijk) niet geschikt is voor hooggevoelige mensen. Die kunnen last krijgen van het elektrische veld dat het apparaat heeft als het aan staat.
Ik zou graag een makkelijke vergelijking kunnen doen tussen alle luchtverversers die jullie leveren.

Paul Ploum

Zeer klantvriendelijk

bewaakt goede aflevering

Peter

Verkoop van gezonde producten

De aandacht en de onderzoeken van de producten

Ja. Ik heb een CO2 meter gekocht en daar ontbreekt een handleiding bij. Mooi apparaat maar je weet niet wat de waarden aangeven.

Gabrielle Bertrams

Ga zo door