Monique van Neer

Netjes ingepakt. Snelle levering.

Het hebben/voeren van dit product.

Misschien een vermelding van de maat van het glas (groter dan een grote pindakaaspot bijv.). Was best groot toen ik het uitpakte.

Ellen

Goede producten

Snelle levering, service bij vragen

?

Koopman

Super!

Snel, netjes, goede uitleg.

Anne-Miek

Boek Gezond van Kop tot Teen gekocht

Mirjam van Erp

Goed.

Ik ben altijd enthousiast geweest over de producten in combinatie met de nieuwsbrief.

Corrina Swart vd Heijden

Transparant en eerlijk, het spreekt mij aan dat ze proberen om de bedrijfsvoering zoveel mogelijk vanuit het oogpunt liefde voor mens, dier en milieu te voeren.

De fietskoerier vind ik een heel sterk punt!

Als ik iets in mijn winkelmandje heb gedaan zie ik alleen de tekst van mijn product, ik zou hierbij ook graag een foto willen zien. Dit omdat er van sommige producten verschillende merken zijn. Dan... Als ik iets in mijn winkelmandje heb gedaan zie ik alleen de tekst van mijn product, ik zou hierbij ook graag een foto willen zien. Dit omdat er van sommige producten verschillende merken zijn. Dan is het makkelijker uit elkaar te houden.
Ik heb geen bericht ontvangen wanneer er bezorgd zou worden en dat het bezorgd is. Ik was niet thuis en wist dus niet dat mijn levering bij de buren was afgegeven.

Stellina Santanera

Goede service !!!

Klantvriendelijk

Marian Waterkott

Snelle levering en snel antwoord op vraag over product daarna

Klantvriendelijk

Myriam Merken

Was eerste aankoop...geen problemen gehad

Ik koop daar om gezondheidsredenen !

Voorlopig geen

Hedwig Welzen-Brounen

Ik heb onlangs nog 2 boeken gekocht en ook snel geleverd gekregen.

n.v.t.

Het duurste boek was helaas aan een hoek licht beschadigd doordat deze niet nog eens verpakt waren in de doos, dit zou ik toch aanbevelen. Het is altijd ergerlijk als een mooi boek beschadigd is.