Paul Ploum

Zeer klantvriendelijk

bewaakt goede aflevering

Peter

Verkoop van gezonde producten

De aandacht en de onderzoeken van de producten

Ja. Ik heb een CO2 meter gekocht en daar ontbreekt een handleiding bij. Mooi apparaat maar je weet niet wat de waarden aangeven.

Gabrielle Bertrams

Ga zo door

Petra

Ze hebben producten die je niet overal kan vinden .

Trudy van der Jagt

Persoonlijke feedback erg prettig.

persoonlijk, communiceert helder als er vertraging is. productbeschrijving in het Nederlands ook helder en duidelijk.

ik heb niet geweten dat er zo'n goede prod. beschrijving (Progenion 950UV) op de site stond totdat ik vragen had. mag beter gepromoot worden. feit dat het filter nog in het plastic in het apparaat... ik heb niet geweten dat er zo'n goede prod. beschrijving (Progenion 950UV) op de site stond totdat ik vragen had. mag beter gepromoot worden. feit dat het filter nog in het plastic in het apparaat zat mag ook wel duidelijker gecommuniceerd worden. het was bij toeval dat ik er na 2 weken achter kwam. een client vanavond tijdens een consult was heel blij met de lucht. ze merkte heel goed het verschil met thuis en buiten. ik heb er al twee jullie gegevens doorgegeven.

ook de zero-waterkan is al door een client bij jullie aangeschaft. de reclame doet het zo wel lekker!

Elly Goedegebure

Vlotte levering

goede service

Nelli Markus

Snelle levering, mooi product

Zie boven

Weinig informatie over gebruik en geen Nederlandse gebruiksaanwijzing

Jits Metz / Manuele Praktijk Metz

Duidelijke informatie
Meestal vlotte verzending.
Als het langer duurt dan wordt je op tijd op de hoogte gesteld

kwaliteit producten

Petroesjka Bruning

Goede uitgebreide informatiebron

Meerdere opties per produkt, heldere info met plus- en minpunten

Liana Minnema

Heldere informatie

Diepgaande info met bronvermelding. En geen push om produkten te kopen

Misschien heb ik niet goed gekeken maar als ik iets kado wil doen vanaf jullie site kan ik natuurlijk een ander afleveradres kiezen. Maar ik zou dan graag een felicitatie of "kaartje" of zoiets met... Misschien heb ik niet goed gekeken maar als ik iets kado wil doen vanaf jullie site kan ik natuurlijk een ander afleveradres kiezen. Maar ik zou dan graag een felicitatie of "kaartje" of zoiets met afzender erbij willen doen. En natuurlijk de factuur er niet bij bijvoorbeeld