Jan Boom

Zeer positief ervaren

Bouthoorn

Van Calgary naar Vancouver via Amerika

Hoe heeft u de reis en de service van Agro Reizen ervaren?

om eerlijk te zijn als slecht er waren drie reis adressen al 6 jaar niet te vinden 1 bedrijf was al 6 jaar niet meer op dat adres en nog twee waren niet te vinden dat kwam onderweg pas uit helaas... om eerlijk te zijn als slecht er waren drie reis adressen al 6 jaar niet te vinden 1 bedrijf was al 6 jaar niet meer op dat adres en nog twee waren niet te vinden dat kwam onderweg pas uit helaas veel omgereden en kwam wat ongeorganiseerd over.

Fam. Boersma

Brazilië

Zeer goed

Luijkx

Brazilie, Fortaleza 2019

Hoe heeft u de reis en de service van Agro Reizen ervaren?

Hele mooie reis , super goed georganiseerd, heel gezellig reisgezelschap. Reisleider was top!! Helaas zijn wij ziek geworden op deze reis en heeft mijn man hulp van ziekenhuis nodig gehad. Wij zijn... Hele mooie reis , super goed georganiseerd, heel gezellig reisgezelschap. Reisleider was top!! Helaas zijn wij ziek geworden op deze reis en heeft mijn man hulp van ziekenhuis nodig gehad. Wij zijn geweldig bijgestaan door de reisleiding.

fam van der woerd

Oostenrijk Algarve frankrijk ierland

Hoe heeft u de reis en de service van Agro Reizen ervaren?

zeer goed georganiseerd en goed verzorgd

Piet Holtermans bemmelstr. 9, 5961 HM, Horst

Zuid Afrika + Brazilië + Canada

Hoe heeft u de reis en de service van Agro Reizen ervaren?

Super. goed georganiseerd, goede deskundige begeleiding, je ziet wat in het programma staat. heel tevreden
De schapenreis naar Wales in samenwerking met het Schaap was niet goed georganiseerd viel bij alle deelnemers tegen 1e bedrijf bezoek was veel te kort en doordat 2 bedrijven niet bezocht zijn en het programma volgemaakt met stadsbezoek geen waar voor je geld Agro reizen onwaardig

j. van ostaaijen

Newzeeland zuidafrika &mexcico

prima verzorgd en geregeld

Beuzel

Vele verschillende

Altijd prima in orde.

Arnita en Jan van der Weerd

Nw Zeeland- Indonese- Zuid Africa-Tailand--portugal--canada westkust-Estland ledland litouwen St Petersburg--noorwegen--Ierland--Canada ontario--tjechie Italie--

Hoe heeft u de reis en de service van Agro Reizen ervaren?

Wij hebben deze reizen als zeer prettig ervaren veel bezoeken aan bedrijven zowel agrarisch als ook verwerkings bedrijven trekkerfabriek mechanisatie maar ook de cultuur en steden