Ingenhoes

Goed, de foto’s van de producten die je zoekt zijn essentieel om te slagen.

Vic Schrijnemaekers

Prima Service, er zat bij de afzuikap een kapot vetfilter bij, daar over gebeld en de volgende dag al een nieuwe binnen gekregen!
super snel en prima opgelost

goede service!

gewoon zo doorgaan!

AH Jans

Heel prettig. Na het verkeerde besteld te hebben heeft Uw medewerker Erik Zuidema het prettig opgelost.

Zie boven.

Zie boven

Maud van de Vooren

Het account was snel aangemaakt en de order ook snel bevestigd.

Ja, ik had een vraag gesteld op de website en werd door een medewerker opgebeld voor een uitgebreide toelichting en advies.

Jammer dat de afzuigkap een lastige manier heeft om het linker koolstoffilter te plaatsen en dat jullie dat niet kunnen verhelpen. Gelukkig braad ik het meeste rechts dus ik hoop het linkerfilter minder vaak te moeten vervangen.

R.A.F. van Os

De Service was goed, er was 1 stuk niet geleverd maar de volgende dag had ik het binnen

lekker zo door blijven gaan

van Boekholt

Patrick

Overzichtelijke webshop, met veel keuze. Levering was zeer snel en werd prima op de hoogte gehouden na verzending.

Duidelijke info bij de producten

Bij sommige producten staan erg weinig foto's. Een foto geeft vaak meer duidelijkheid dan de tekst.

Raoul

Was erg plezierig om even te bellen voor wat extra uitleg. Uitstekend geholpen en gelijk even voor me gecontroleerd hoeveel er nog in voorraad was

Carl Grefte

Beste, bijzonder prettige ervaring ivm bestelling onderdelen tbv Guttmann afzuigkap. Besteld , snel geleverd maar helaas bleek dat niet de bestelde onderdelen debet waren aan het defect maar onze...

Dienstbaarheid

Doreen van der Schoot

Keurig te woord gestaan! Netjes teruggebeld. Vlotte levering.

Dat je ze telefonisch kunt bereiken en dat ze snel reageren, zowel telefonisch als per e-mail.