Aart C. Lodder

Betreft vervanging van bedieningsmodule van in 2008 gekochte wasemkap K7088-65 van Axiair. Geweldig professioneel geholpen met een nieuwe module. Helpen van een consument om een probeem op te... Betreft vervanging van bedieningsmodule van in 2008 gekochte wasemkap K7088-65 van Axiair. Geweldig professioneel geholpen met een nieuwe module. Helpen van een consument om een probeem op te lossen. Snel en acuraat. Met als nazorg een telefoontje: is het gelukt! Waar kom je dat nog tegen.

Zie boven. Buitengewoon klantvriendelijk/professioneel/ oplossi gsgericht. Overigens in 20@7 eenzelfde ervaring. Kennelijk hoort dit bij de bedrijfscultuur.

Gelet op het vorenstaande zijn er geen verbetertips te geven.

voets

Ben zéér tevreden over de snelheid van levering.
Ben zéér tevreden over de snelheid van levering.
Ik heb niet moeten surfen, aangezien ik het type van afstandsbediening binnen bereik had en met deze gegevens meteen bij u uitkwam. Bestelling ging zeer vlot, maar...
Ik vind de prijs van verzending, maar even € 25 voor een doosje dat nog géén 500 gram weegt, bij de haren genomen!!!
Zeker als je weet dat ik goederen tot 30 kg met DPD naar Nederland verzend, die ook 1 dag later arriveren, en dit mij slechts € 9,35 kost!! Moet je toch eens over nadenken
Dit is het negatieve, verder ben ik dik tevreden.

toon eichhorn

Goede en duidelijke website. Zo het onderdeel gevonden.

Snelle levering.

H. van Duijn

Zeer tevreden en op tijd geleverd

n.v.t.

Gonny

Prettig bedrijf met een goede service en er werd goed gecommuniceerd.

Het geen ik nodig had heb ik besteld en was de volgende dag al geleverd.

Koppenaal

Zeer vriendelijk

Ja, het bestelde artikel niet leverbaar meer. De duurdere gehadvoor dezelfde prijs. Top servicr

Nrr

Rik

Reageren goed en snel. Snelle verzending.

Snelle reactie op vraag. Snelle verzending.

Hilde Peters

Duidelijk website

Snelle service

Gerda van Draanen

Aanvankelijk kon ik benodigde informatie niet vinden. Na telefonisch contact in orde

Michel Sienot

Goede winkel . Snelle levering.

De koerier welke d bezorging deed had wat behulpzamer mogen zijn