Scj hoven

Goede en duidelijke webwinkel

Ruime artikel keuze

Wat aardiger een mail beantwoorden als er iets kleins is en door jullie eenvoudig opgelost had kunnen worden

Haverhoek

Was overzichtelijk, maar kon niet gelijk concluderen dat de koolstoffilters die werden gesuggereerd ook daadwerkelijk bij de afzuigkap hoorde.

Vlotte afhandeling van bezorgen en een zorg omtrent de aflevering. Goede communicatie.

Nvt

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte heer Haverhoek, bedankt voor uw positieve feedback. De door ons aan u aanbevolen en geleverde koolfilterset is inderdaad het juiste artikel. Even een tip, noteert u s.v.p. het betreffende voor uw afzuigkap passende artikelnr. CFC0038668. Koolfilters dienen met een zekere regelmaat te worden vervangen, aangezien ze na verloop van tijd hun werkzaamheid verliezen. Met behulp van het genoemde artikelnummer kunt u deze passende koolfilterset altijd opnieuw aanschaffen via onze webwinkel www.afzuigkap.nl. Nogmaals onze dank voor uw aankoop en feedback. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

kees van der Hoek

Onze ervaring is uitstekend!!!
Spontaan werd gecontroleerd of wij wel het juiste hadden besteld.
Vervolgens werd uiterst coulant het juiste artikel uitgeleverd ook nog met korting!!!

Leo van Tour

Niet geleverd zoals beloofd

doen wat ze zeggen dat ze doen

Alie

Heel fijn!

Goed advies, snelle levering.

Helemaal niets. Houden zo!

J. Liebregts

Prima en prettig

Ruim gesorteerd

Hier & Nu Comfortfood

Zeer behulpzame en meedenkende service!

Marco

Goed en snel geleverd!

Snelle levering.

H. de Lange

snelle service

Rutger de Kock

Zeer goed, we hebben daarnaast telefonisch contact gehad ivm de levertijd. We zijn keurig geïnformeerd over de status van de order.

Dienstverlenend, behulpzaam

Uitstraling van de website mag wat chiquer in verhouding tot het aanbod