Paul Hogervorst

Duidelijk winkel en goede bezorging.

Ik had een vraag over het door mij bestelde product hier werd snel en goed op geantwoord.

nee

WJ

Dit bedrijf bood als een van de weinigen dit onderdeel voor mijn afzuigkap aan.

T. Keijdener

Eerst telefonisch informatie ingewonnen en vervolgens online besteld. Kan alleen maar zeggen: 'chapeau'!

Seerp vd Schaar

Niets op aan te merken. Goed bereikbaar en zeer vlotte afhandeling.

Zeer vlotte afhandeling

Kosten verzending t.o.v. anderen erg duur.

Reactie Afzuigkap.nl:

Goedendag mijnheer v.d. Schaar,
m.b.t. uw opmerking over het "duur"zijn van onze verzendkosten het volgende:
wij hebben u een kwetsbare printplaat/elektronica geleverd, in een robuuste verpakking en geleverd door DHL. Dit alles ter voorkoming van transportschade, waaraan u dan immers niets heeft en wij ook niet. Uiteraard kunnen we een deel van deze bezorgkosten "verstoppen" in de prijs van het artikel, maar daarmee houden wij u en onze andere klanten immers voor de gek? Ons beleid is om de verzending kosten bij lager geprijsde artikelen neutraal te houden. De kosten van de verpakking, de arbeid van het verpakken zelf en de kosten van verzending worden gedekt door onze in rekening gebrachte kosten. Wij verdienen er zeker niet aan. Overigens rekenen we in het geheel geen kosten indien het totaalbedrag van de bestelling meer dan € 100 is.
Hopelijk bent u zeer tevreden over het aan u geleverde elektronica-artikel. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

M. van Vuuren

Artikel was niet aanwezig binnen de webshop maar na contact was dit direct opgelost. Snelle reactie en prima service.

vriendelijk en snelle reactie op vraag

Ron Kortland

Duidelijke info op website. Alles makkelijk te vinden . en de volgende dag al in huis.

Zeer snelle levering

EFJ Reekers

Goed leesbare site, gemakkelijk vindbaar, ik zocht enkel op het typenummer van een printplaatje.
Korte doorlooptijd en uitstekende verpakking!

Jan Mulder

Een heel overzichtelijke winkel.
Maar ook goede begerleiding bij het zoeken en vinden van het juiste produkt.

De begeleiding tot aan de koop.

Absoluut niet.
Integendeel het was een feest om zo geholpen te worden

Eric van Domburg Scipio

Voor de webwinkel niets dan lof, ook het telefnosische contact was prima

Tom

Vergeet alle de versending info te invoellen. wordt ik gebelt de dag daarna. super snel

klant gerichtheid

Reactie Afzuigkap.nl:

Beste Tom,
bedankt voor je snelle en qua details zeer positieve review!

Opmerkelijk vonden wij echter je eindoordeel ( 5 van 10 ), terwijl je per detail scores opgeeft van een 6 respectievelijk een 8 en 2 maal een 10 (gemiddeld een 8,5) . Toen we hierover samen telefonisch contact hadden gaf je aan dat dit kwam omdat er aan het gekochte halogeen-armatuurtje geen stekker zat?
De omschrijving op de webwinkel is evenwel als volgt: BEST HALOGEEN ARMATUUR ROND, 20W halogeen steeklamp, bolle chroom ring met helder glas en plastic behuizing, zonder stekker. Jammer dat je de tekst "geen stekker" voorafgaande of tijdens de aankoop niet hebt bemerkt. We begrijpen dat je e.e.a. inmiddels zelf naar tevredenheid hebt opgelost, complimenten daarvoor :-)
Vriendelijke groet, Afzuigkap.nl