Wat vond u van het bestelgemak?
Wat vond u van de informatie op de website?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?
Indien van toepassing, hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Danielle Velberg

Bestelling was snel geplaatst

Ik kon meteen de kap die ik nodig had vinden

Er stond bij 2-4 weken. Daarna een mail dat het niet leverbaar is en in bestelling staat. Als er al staat 2-4 weken zou het fijn zijn als je dan een indicatie krijgt hoeveel langer het dan gaat... Er stond bij 2-4 weken. Daarna een mail dat het niet leverbaar is en in bestelling staat. Als er al staat 2-4 weken zou het fijn zijn als je dan een indicatie krijgt hoeveel langer het dan gaat duren. Uiteindelijk bleek dat het inderdaad binnen die 4 weken werd geleverd

Patrick

Informatieve website, netjes verpakt, geen volgende dag levering maar dat wordt wel aangegeven.

Informatievoorziening,

wim de jong

Priema kap

Past perfect

Heb ik niet

Martin Beije

Bedieningspaneel voor afzuigkap gekocht. Onderdeel week iets af (beter) maar past en werkt perfect.

Informatie opgevraagd en snel gekregen.

15 euro verzendkosten tussen de 50 en 100 euro is veel en vreemd. Goedkoper product kost minder en een duurder product is gratis!

Puck

Zeer goed! Fijne communicatie en nette levering.

Ik werd via e mail regelmatig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De levertijd zou 2 - 6 weken zijn en na twee weken kwam een mailtje met een verontschuldiging dat het langer... Ik werd via e mail regelmatig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De levertijd zou 2 - 6 weken zijn en na twee weken kwam een mailtje met een verontschuldiging dat het langer ging duren (in mijn ogen nog ruim binnen de 6 weken, dus geen probleem). Het product werd netjes geleverd en ik kreeg op tijd een melding dat het eraan kwam.

Renso Agata

Voldoende tot goed

snel levering.

Moest heel lang in de wacht staan om geholpen te kunnen wachten.

hendrik stadman robaard

Snel bestellen, en ook telefonisch bereikbaar

Duidelijke fotos

Bezorger was niet vriendelijk en wij moesten de doos zelf de trap op tillen. Daar heb ik later contact over gehad met de verkoper. Helaas is deze ook afhankelijk van de distribiteur.

Peter

Snelle service, met goede producten voor een goede prijs

Snelheid levering, prijs/kwaliteit

Harrie van Dijk

Goed, duidelijk en snel

Snelle en duidelijke levering

Verpakking. Veel plastic

Reactie Afzuigkap.nl:

Beste Harrie, Dank voor je positieve feedback.
Beste Harrie, Dank voor je positieve feedback.
Verpakking blijft altijd een aandachtspunt. Afzuigkap.nl streeft ernaar de aangekochte producten, veilig en vooral onbeschadigd bij je klant te krijgen, daar is verpakking voor nodig. Ook wij krijgen veel, divers verpakkingsmateriaal van onze leveranciers. In plaats van weggooien hergebruiken wij dat zo veel mogelijk. Op deze wijze belasten we het milieu ook minder. Veel plezier met je producten. M.v.g Afzuigkap.nl

Terry Bloemert

Geweldig geholpen toen de levering later werd.

Goede beschrijvingen en afbeeldingen.