Zeer goed

Duidelijkheid

Ad

Makkenlijk en betrouwbaar

informatie

Duidelijke informatie omtrent voorraad, levering

Goede omschrijving van product

Planning van aflevermoment, was geen schuiving meer mogelijk

Zeer goed

contact

nvt

Op de site gezocht naar koolstoffilters voor mijn afzuigkap. Door de goede verwijzingen op de site en info voor welke merken de filters bruikbaar waren dacht ik de juiste gevonden te hebben, maar... Op de site gezocht naar koolstoffilters voor mijn afzuigkap. Door de goede verwijzingen op de site en info voor welke merken de filters bruikbaar waren dacht ik de juiste gevonden te hebben, maar had nog enige twijfel. Dus even gemaild want de site gaf die mogelijkheid aan. Snel een antwoord terug met de bevestiging dat ik de juiste filters voor mijn afzuigkap op het oog had met een link naar betreffende artikelen.

Navraag kunnen doen via mail.

Ik weet niet meer of de mogelijkheid bestond om voor informatie even te bellen, maar dat zou wel praktisch zijn. Betekend natuurlijk wel extra inzet van personeel wat mogelijk de prijzen omhoog... Ik weet niet meer of de mogelijkheid bestond om voor informatie even te bellen, maar dat zou wel praktisch zijn. Betekend natuurlijk wel extra inzet van personeel wat mogelijk de prijzen omhoog drijft.

Prima bedrijf goed bereikbaar en behulpzaam

Accuraat en snelle levering

Bastiaan Beishuizen

Top, levering duurde langer dan aangegeven op de site, maar werd hierover goed en duidelijk geinformeerd.

Communicatie

Vermaak