NiiNiiX B.V.

Erg goed telefonisch advies gekregen, de betaalbare afzuigkap hangt prachtig

binnen 1 dag netjes afgeleverd! TOP

n.v.t.

Sandra pieke

Wist niet precies welk product ik nodig had ter vervanging van mijn originele profuct maar mbv telefonisch advies waarbij ik een artikelnummet doorkreeg, kon ik makkelijk bestellen

Telefonisch goed geadviseerd

Verzendkosten van 7,95€ zouden minder kunnen

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte mevrouw Pieke,
m.b.t. uw opmerking over het "wel wat minder kunnen" van onze verzendkosten het volgende: we kunnen een deel van de bezorgkosten "verstoppen" in de prijs van het artikel, maar daarmee houden wij ons inziens u en onze andere klanten voor de gek. Ons beleid is om de verzendkosten bij lager geprijsde artikelen kostenneutraal te houden. De kosten van de verpakking, de arbeid van het verpakken zelf en de kosten van verzending van een pakket worden volledig gedekt door de aan u in rekening gebrachte kosten. Wij verdienen daar verder niets aan. Overigens rekenen we in het geheel geen kosten indien het totaalbedrag van de bestelling meer dan € 100 is. Hopelijk bent u zeer tevreden over het aan u geleverde artikel. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

N. Wagemakers

Ik was blij verrast met de snelle levering. Ik werd netjes op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling verliep.

A.M. van der Meulen

Uitstekend. Het gezochte onderdeel was vlot te vinden.

Uitnodigen te bellen , bij twijfel juiste product is zeer comfortabel.

Ad Jongenelis

Makkelijk zoeken naar een product op de website en snelle vlotte levering van het bestelde item.

h.a dokter

Prima !!!

nergens anders te koop

nee

Steve webbe

Supersnelle levering, goede prijzen

Netjes levertijden vermeld, prijzen, gegevens van apparaten vermeld

Paul Hogervorst

Duidelijk winkel en goede bezorging.

Ik had een vraag over het door mij bestelde product hier werd snel en goed op geantwoord.

nee

WJ

Dit bedrijf bood als een van de weinigen dit onderdeel voor mijn afzuigkap aan.

T. Keijdener

Eerst telefonisch informatie ingewonnen en vervolgens online besteld. Kan alleen maar zeggen: 'chapeau'!