F Bouziane

Henk van Krevel

Ik heb een heel goede ervaring met dit bedrijf. Je wordt goed te woord gestaan en geholpen met je vragen.
De kosten van het huren zijn overal wel een beetje hetzelfde, maar mijn ervaring met de gehele bedrijfsvoering is heel gunstig.
De container is stipt op tijd bezorgd en binnen de beloofde tijd ook weer opgehaald. Beide momenten zijn goed verlopen

Reclame van Simon Stokvis. Deze heb ik als "Toen was geluk nog heel gewoon"-fan zeer positief en motiverend ervaren.

Een vermelding van lengte, breedte en hoogte van de bakken is mijn aanbeveling. Dit in verband met grote en grotere stukken afval voor het bepalen van de maat van de container.

Karin Koot

Container werd keurig op de aangewezen plek(voortuin) neergezet.

Goede dienstverlening

Niet dat ik weet

Daniella

Wij hebben een bouwafval container besteld. Alles was goed geregeld en brengen en halen was zo geregeld.

Via de site was het makkelijk om alles te regelen. Ook telefonisch goed ad ies gekregen over het nodige formaat van de container.

BOS Bouw Organisatie Service

Komt de geplande taken goed na

levering volgens afspraak

als er gebeld wordt met het bedrijf / wordt er terug verwezen naar de online bestelling ( dit is op de werkvloer niet altijd even makkelijk te regelen ) dus hier zou wel wat meedenkendheid op zijn... als er gebeld wordt met het bedrijf / wordt er terug verwezen naar de online bestelling ( dit is op de werkvloer niet altijd even makkelijk te regelen ) dus hier zou wel wat meedenkendheid op zijn plaats zijn .

Graag zou ik met uw bedrijf een account hebben zodat ik ook kan bellen voor een container

Graag contact via 0652546374 R. Groenewegen

Mearline Poortvliet-Liauw

Erg goed en snel, ook bij fouten van de klant wordt er snel en goed op gehandeld.

Goed bereikbaar en snel

Cora de Haer

Zeer goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, goede website, snelle service. Perfect!

Vooral zo doorgaan! Top!

Alain Kroese

Zeer prettig en behulpzaam.

Vrolijk personeel. Doen wat jullie zeggen.

Geen.

Abderrahman Belhassani

Was snel geregeld

Komt afspraken na

Patrick Wouters

Voor de tweede keer een afvalcontainer bij Afvalcontainers Rijnmond besteld. Netjes op tijd geleverd. Netjes op tijd weer opgehaald. Vriendelijke mensen. Een aanrader wat mij betreft.

Makkelijk en snel besteld, geleverd en weer opgehaald