peter kreukniet

Korte lijnen, goed bereikbaar via intenet, goede site.

Goede website

Niks

Michel Hoogwerf

De eenvoudige en duidelijke manier van bestellen op de website, dit geldt overigens ook voor het maken van een ophaal afspraak

Blijf zo doorgaan

Beste meneer Hoogwerf,

Bedankt voor uw positieve reactie. Dit geeft ons energie.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Team Afvalcontainers Rijnmond

frank regelink

Vriendelijke chauffeurs en snelle afhandeling

De 3 m3 container was voor mij eigenlijk te groot een bigbag service voor de kleine hoeveelheden zou voor mij een uitkomst geweest zijn.

En als jullie een bigbag opsturen scheelt dat 1e...

En als jullie een bigbag opsturen scheelt dat 1e reiden. En dat is ook weer beter voor de portomonee en het milieu

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste meneer Regelink, Bedankt voor uw positieve feedback en verbeterpunt. Wij verhuren alleen afvalcontainers en geen bigbags. Bigbags worden bij klanten geplaatst met een andere soort... Beste meneer Regelink, Bedankt voor uw positieve feedback en verbeterpunt. Wij verhuren alleen afvalcontainers en geen bigbags. Bigbags worden bij klanten geplaatst met een andere soort vrachtwagen. Wij hebben alleen portaalwagens en afzetcontainers. Wij hopen dat u toch geholpen bent met uw gehuurde 3m3 container. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Team Afvalcontainers Rijnmond

Richard van Gils

container goed neergezet volgens instructie

Gerben

Goed!

Vriendelijke lui, keurig op tijd.

uitleg over wat er wel of niet in de bakken mag is niet altijd even duidelijk en even zoeken.

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback. En bedankt voor uw tip. Via deze link kunt per afvalsoort zien wat er wel en niet in een bepaalde afvalcontainer mag. Dit zijn aangegeven met... Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback. En bedankt voor uw tip. Via deze link kunt per afvalsoort zien wat er wel en niet in een bepaalde afvalcontainer mag. Dit zijn aangegeven met vinkjes en kruisjes. Wellicht voor een volgende keer ;) https://afvalcontainersrijnmond.nl/alle-afvalcontainers/ We zien u graag terug. Met vriendelijke groeten, Team Afvalcontainers Rijnmond

Fred Gude

Nette uitleg container wisselen op zaterdag

Chantalle van Middelkoop

Prima, snel geleverd, snel opgehaald.

Levering

C. Mens

fexibel

Danny Droogendijk

Gemakkelijk te bestellen en goede levering. Er wordt netjes aan de jouw voorgestelde afspraken gehouden qua levering en ophalen.

Goede en duidelijke afspraken. Snelheid. Vriendelijk mensen.

Iets meer info over niet in een container mag worden weggegooid.

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste meneer Droogendijk, Bedankt voor uw positieve feedback. En bedankt voor uw tip. Via deze link kunt per afvalsoort zien wat er wel en niet in een bepaalde afvalcontainer mag. Dit zijn... Beste meneer Droogendijk, Bedankt voor uw positieve feedback. En bedankt voor uw tip. Via deze link kunt per afvalsoort zien wat er wel en niet in een bepaalde afvalcontainer mag. Dit zijn aangegeven met vinkjes en kruisjes. Wellicht voor een volgende keer ;) https://afvalcontainersrijnmond.nl/alle-afvalcontainers/ We zien u graag terug. Met vriendelijke groeten, Team Afvalcontainers Rijnmond

G. Van Veldhoven

Goedemorgen service