Louis Polder

Container word in overleg geplaatst op de plek waar die goed staat zonder overlast. En ophalen netjes optijd online afspraak gemaakt en binnen 48 uur opgehaald nee niks op aan te merken helemaal... Container word in overleg geplaatst op de plek waar die goed staat zonder overlast. En ophalen netjes optijd online afspraak gemaakt en binnen 48 uur opgehaald nee niks op aan te merken helemaal top.

Ze komen afspraken na

Nee alles was volgens afspraak. Dus nee gaat zo door

Danny Mientjes

Alles prima volgens afspraak. Vriendelijke chauffeurs.

Autotaalglas Bergen op Zoom

Zeer goe

Snel
Personeel is goed, vriendelijk en professioneel

nee

Snelle levering en ophaaldienst, goede prijs
Keurig personeel

Komen afspraken na

Prima!

Correcte presentatie chauffeurs.

neen

Snel en goede levering en ook de mogelijkheid om een gesloten container te kiezen!

Gesloten container, zodat anderen niet makkelijk je container kunnen vullen als je er niet bent! Plus de vlakke laad bodem van deze container scheelde heel veel tillen!!

Het enige maar moeilijk te realiseren denk ik het bezorgen van de container wat beter plannen binnen het afgesproken tijdsblok.

P. Groothuizen

Prettig om voor dit bedrag een puinbak te hebben staan. Ze verlichten mijn werkzaamheden doordat ik nu niet op en neer naar een puinstort hoef te rijden.

Prijs
Communicatie
Tijdige levering

Wellicht een bericht versturen als de container opgehaald wordt.

Prima, snel en correct

3 ton container gehuurd

Prijs!! 200 euro voor 3 kuub is erg duur

H.smeekes

Goede feedback

De datum die de website aangeeft van het
Plaatsen van de container ook hanteren.
Ook als u met collega,s samenwerkt

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review en verbeterpunt. Wij zullen dit met onze partners opnemen. Wij hopen u in de toekomst weer een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers... Beste klant, Bedankt voor uw review en verbeterpunt. Wij zullen dit met onze partners opnemen. Wij hopen u in de toekomst weer een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond