Goed bereikbaar
denken met je mee
snelle levering
fijn dat de puinbak 4 weken kon blijven staan

na opdracht te hebben gegeven dat de bak opgehaald kon worden heeft het zeker nog 2 dagen geduurd voordat de bak ook echt weg was. Tip om in de mail met bevestiging van ophalen aan te geven binnen welk tijdsbestek de bak opgehaald wordt.

van der Wal

Fijne communicatie aan de telefoon

Snelle levering, goeie website en makkelijk in gebruik.

In principe goed, zij het dat nadat we de tweede container hadden gevuld en ingeleverd we bij toeval zagen dat er op de lijst “ wat mag erin” inmiddels was toegevoegd dat voor een matras een toeslag... In principe goed, zij het dat nadat we de tweede container hadden gevuld en ingeleverd we bij toeval zagen dat er op de lijst “ wat mag erin” inmiddels was toegevoegd dat voor een matras een toeslag gold. Dat stond er niet toen we de eerste bestemde

Stiptheid

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Betreft de matrassen, dat klopt inderdaad. Helaas zijn de kosten en voorwaarden bij de verbranding aangescherpt.... Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Betreft de matrassen, dat klopt inderdaad. Helaas zijn de kosten en voorwaarden bij de verbranding aangescherpt. Betreft warmte en brandgevaar. Dit is dan ook de reden dat wij een toeslag in hebben moeten voeren. Natuurlijk geldt dat niet voor u, omdat u de container al besteld had. Wij hopen u in de toekomst weer een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond

Uitstekende service

Flexibel en snel

x

Beste klant,

Bedankt voor uw review.

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen u in de toekomst weer een keer van dienst te mogen zijn.

Afvalcontainers Rijnmond

Altijd fijn, goed en snel.

Bezorger belde mij om te vragen waar ik de container wilde, erg fijn!

Mag iets sneller opgehaald worden aangezien in het centrum ook de hele buurt ineens hun zooi erbij gegooid had maarja volgende keer maar een dichte container. leren wij zelf ook van.

Zeer goed omdat het keurig volgens afspraak gebracht en opgehaald is

Keurig netjes door de chauffeur opde aangegeven plek geplaatst

Geen idee

Beste klant,

Bedankt voor uw review.

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn.

Afvalcontainers Rijnmond

Zeer gemakkelijk

Makkelijk bestellen

Snel geregeld en snel opgehaald.

Prijs en snelheid

positief!
direct iemand aan de lijn wanneer ik telefoneerde.
Snelle service, correct.

we hadden in een houtcontainer per vergissing ook wat snoeiafval gegooid, maar hiervoor werd niets extre gerekend.

er zat soms vertraging op de lever- en ophaalmomenten (vb. gevraagd voor de ochtend maar uiteindelijk gebeurde het pas in de namiddag) , misschien een telefoontje ter verwittiging ?

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review en tip. Wij zullen dit opnemen. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn.... Beste klant, Bedankt voor uw review en tip. Wij zullen dit opnemen. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond