Adam Osiecki

Good

Drivers think and advice how to make placing of the containers easier

Picking up of the containers is like lottery - you never know when, but when asked to be informed, driver will call you 30 min in advance

Dear Sir,
We would like to thank you for the review.

koetsveld montage & onderhoud

Netjes op afspraak

goede communicatie

geen zo doorgaan

Zahirra Lachchi-Samodhi

Bellen een half uur voordat ze aankomen met de container, prettige medewerkers die met je meedenken.

Graag de klant bellen / op de hoogte stellen als de chauffeur later is dan de afgesproken tijd. Dit is bij ons gebeurd na het telefoontje "ik ben er over een half uurtje" vervolgens horen we niks... Graag de klant bellen / op de hoogte stellen als de chauffeur later is dan de afgesproken tijd. Dit is bij ons gebeurd na het telefoontje "ik ben er over een half uurtje" vervolgens horen we niks meer en pas over 1,5 uur kwam de container aan. We begrijpen best dat er adhoc een spoedgeval kan plaatsvinden, maar stel de klant ook op de hoogte.

Beste klant,
Bedankt voor u reactie en tip.
Wij zullen dit intern met elkaar bespreken.
Afvalcontainers Rijnmond

Stanley Fijten

Top ze doen wat ze zeggen.

Komen afspraken na

Ger Buurman

Echt Rotterdams, kort, bondig en direct. Niet lullen maar poetsen

Korte lijnen

De huurprijs oogt hoog maar ze zijn de goedkoopste in de regio. Let op dat de juiste container wordt gekozen, neem desnoods een wat groter. Dat is vele malen beter dan tussentijds constateren dat de... De huurprijs oogt hoog maar ze zijn de goedkoopste in de regio. Let op dat de juiste container wordt gekozen, neem desnoods een wat groter. Dat is vele malen beter dan tussentijds constateren dat de gekozen container te klein is. Moet je er weer een huren, en dat willen we toch niet? Misschien dat deze opmerking op de site weergegeven kan worden?

Frans Balm

Vlot zand en container besteld. Helaas geen zand geleverd. Dit werd nabesteld op Hemelvaartsdag. ?

Oplossend vermogen.

Interne communicatie kan beter. Niet lekker dat een deel van de bestelling van de bon kan af vallen.

Beste meneer Balm,
Dank u wel voor uw reactie en tip.
Wij hebben elkaar telefonisch gesproken op (23-06-2020).
Fijn dat de klacht naar uw tevredenheid is opgelost en alles voor de rest...
Beste meneer Balm,
Dank u wel voor uw reactie en tip.
Wij hebben elkaar telefonisch gesproken op (23-06-2020).
Fijn dat de klacht naar uw tevredenheid is opgelost en alles voor de rest naar wens is geweest.
Wij doen graag weer een bakkie bij u,
Vriendelijke groet,

Patrick Vrolijk

Uitstekend

Snelle service

Marion van Meer

Super service en heel klant vriendelijk.

Klantvriendelijkheid en snelle service

Blijf zo doorgaan

Marjolein Uiterwijk

Ging volgens plan

Geloof niet dat ik die nu heb

Maaike Rietveld

Er was bijna iets mis gegaan met de leverdatum maar dit is binnen ene aantal uurtjes opgepakt en opgelost waardoor de container keurig geleverd is en ook heel gemakkelijk weer op gehaald is! Er was bijna iets mis gegaan met de leverdatum maar dit is binnen ene aantal uurtjes opgepakt en opgelost waardoor de container keurig geleverd is en ook heel gemakkelijk weer op gehaald is!
Verliep allemaal prima!

Communicatie, snelheid, gemak, prijs!

- Ik zou gebeld worden door de chauffeur over een verwachte aankomstdatum. Uiteindelijk belde hij pas toen hij al voor de deur stond.
- Ik heb geen instructies gekregen over hoe laat de...
- Ik heb geen instructies gekregen over hoe laat de chauffeur de container zou komen ophalen en ik wist niet of ik daarvoor aanwezig moest zijn. Het is wellicht handig om voor een leek vooraf aan te kondigen wat er gaat gebeuren en wat hierbij wel/niet afgesproken moet worden.