Levering: keurig op tijd
afhalen: 's avonds laat afgemeld, volgende dag al opgehaald: Perfect geregeld

Erik Havinga

Goede ervaring vanwege goede website, bestellen is eenvoudig. Daarna goede communicatiemiddelen afleveren en ophalen van de container.

Communicatie

Correct

Vlotte reactie

Digitale bestelling betalen gaf ons wel wat kopbrekers om het voor elkaar te krijgen

Op de overzichtelijke website een container besteld, en na iets maar na 24 uur geleverd, ik was te laat voor de volgende dag, dus werd een dag later. Was een nette chauffeur.

Duidelijk uitleg op de website, en goede instructies door de chauffeur

Moosa Bouw

Goede ervaring

De ervaringen zijn wisselend. Wij hadden gevraagd of de container in onze tuin kon worden afgeleverd, dit was voor de eerste chauffeur geen probleem en hij heeft dit ook gedaan, hoewel het best... De ervaringen zijn wisselend. Wij hadden gevraagd of de container in onze tuin kon worden afgeleverd, dit was voor de eerste chauffeur geen probleem en hij heeft dit ook gedaan, hoewel het best lastig insteken was. De tweede chauffeur kwam de bak wisselen voor een nieuwe. Dit was een frisse jonge knul, die dit in mijn beleving heel vlot deed en ook nog een gezellig praatje maakte. Echter, toen de laatste chauffeur de bak kwam ophalen, had ik een heel andere ervaring. Deze chauffeur begon al telefonisch te mopperen tegen mijn vriend, die op zijn werk was, vervolgens zei hij, dat zijn collega de vorige keer drie kwartier bezig was geweest bij ons en dat dat kwam omdat wij de bak hadden verplaatst (de aannemer heeft de bak alleen gedraaid, ons was niet duidelijk dat dit niet mocht). De chauffeur kwam op mij zeer onvriendelijk over. Hij bleef, ook na mijn excuses over het draaien van de bak en het bellen hierover met de aannemer, door hameren en zijn onvrede uiten. Ook toen het was gelukt de bak te laden, toen begon hij over het nog moeten uitrijden zonder schade te maken. Ik vond hem agressief en dreigend overkomen en daarom heb ik er op dat moment niets van durven zeggen, maar ik vond deze chauffeur niet bepaald klantvriendelijk. Door zijn gedrag twijfel ik nogmaals een bak bij jullie te bestellen

De bakken werden keurig op tijd geleverd

Misschien kan een aantal chauffeurs een cursus klantvriendelijkheid krijgen.

Goed. Komen afspraken na. Erg vriendelijk aan de telefoon.

Dat er via internet alles te regelen is.

Arend Jongste

Zeer goed

Komen alle gemaakte afspraken na.
Waren niet te beroerd om na het online bestellen telefonisch contact op te nemen.
En de chauffeur belde keurig 15 minuten voor aankomst .

Netjes en correct

Snel en goed

Afvalcontsiner besteld en snel geleverd !

Snelle levering !!

Blijf zo doorgaan een super bedrijf !