8.5/10
8.3/10

Goede ervaring, netjes alles geregeld.

Vriendelijk aan de telefoon, vlot antwoord op mail vragen. Makkelijk container te bestellen in verschillende afmetingen.

Momenteel niet

Marcel van der van der Weel

De levering van de container was perfect maar de ophaal tijd was dit niet.
Als je er van uit gaat dat de container nog voor het weekend wordt opgehaald en ze zeggen door de telefoon dat ze dit...

tijd van levering , prijs, ophalen zonder aanwezig te hoeven zijn.

geef aan wanneer hij opgehaald kan worden voor je hem besteld. (betere planning met halen van de container)

Barendrecht

Zeer positief

Container wordt snel geleverd en service is prima

Netjes en vriendelijk

Makkelijk vindbaar via internet

S Goeman Borgesius

Prima snel en aardige jongen die container kwam brengen. Hij maakte duidelijk hoe ik de container weer zo snel mogelijk kon laten oppikken.

Accuraat en aardig

Overall goed

Snelle levering en ophalen

Via de site kan ik een levermoment en ophaalmoment selecteren, alleen zou het wel handig zijn als ze zich hier ook aan houden. Levering en ophalen gebeurd weliswaar snel, maar op een compleet random moment. Afgelopen keer was bij het afleveren na 13.00 afgesproken, ze stonden 7.00 op de stoep. Toen lag ik nog in mn bed. Bij het ophalen kwamen ze een dag eerder dan afgesproken en was er niemand thuis, waardoor ze niet bij de container konden en ze de volgende dag nog een keer terug moesten komen.

Hans de Zeeuw

Zeer prettig, goed geholpen (telefonisch). De container was snel geplaatst en een dag nadat we aangaven klaar te zijn weer opgehaald, dat ging allemaal heel soepel.

Snelheid, service en omgaan met speciale omstandigheden (er was een stuk weg opgebroken, maar dat was voor de chauffeur geen probleem).

We hadden een container om grond af te voeren besteld met daarin zand om tegels op te leggen. Dit zand zat los in de container, waardoor we dat eerst eruit moesten scheppen, ergens neer moesten leggen, de grond uit de tuin halen en in de container gooien en het zand daarna weer opscheppen en in de tuin gooien. Als het zand in de container in kuubzakken zou zitten had ik ze eruit kunnen laten tillen wat een handeling had gescheeld.

Snel en correct. Alles volgens afspraak

Alles kan via internet

Nee. volgens mij is dit wat de klant wenst

Eelke Turkstra

Eenvoudige en betrouwbaar gebleken wijze van bestelling en retourneringen container. Prettige en attente aflevering van container.

Eenvoudige en betrouwbare wijze van bestelling

Had graag een bevestiging gehad van het tijdstip van ophalen

Top!!

Snel, correct en duidelijk!