Niet klant vriendelijk en moest zoveel betalen iedere keer voor onzin... en de communicatie verliep slecht!

Reactie Afvalcontainershop.nl:

Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Echter heeft u online een container bij ons besteld en daar in eerste instantie een adres opgegeven in Hilversum. Wij stonden daar op locatie en toen bleek hij... Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Echter heeft u online een container bij ons besteld en daar in eerste instantie een adres opgegeven in Hilversum. Wij stonden daar op locatie en toen bleek hij in Blaricum nodig te zijn. Helaas zitten hier extra transportkosten aan vast.
Ook heeft u een container besteld voor enkel steenpuin, uiteindelijk heeft u daar ander afval in gedaan wat dan ook gepaard gaat met een andere prijs. Wij hebben gehandeld naar wat bij ons was besteld en daarna gefactureerd naar wat u in de containr heeft gedaan.
Ons inziens hebben wij juist gehandeld

Bas Swaanenburg

Snel ontvangen na afmelding lang wachten voordat container werd opgehaald.

Sneller ophalen

Het is mij goed ervaren met afvalcontainershop

Snelle bestelling, reactie en levering. Ook het ophalen ging snel en probleemloos. Personeel is zeer vriendelijk. Werd goed geïnformeerd via website en mail.

Tops

B van Baal

Prima verzorgd

Ik zou niet weten

H v Wanrooij

Goed en behulpzaam snelle levering

N. van Kampen

Fantastisch kwamen gemaakte afspraken na

Tips

Prima geregeld. Brengen en ophalen was makkelijk en duidelijk. Ook vragen over wat er precies wel of niet in mocht werden goed beantwoord.