RMa

Goed,

Floris

Bak is prima.
Vertraging in levering werd niet vooraf gemeld, zelf achteraan moeten bellen.

Bedankt voor uw review.
Excuses dat u geen goede ervaring heeft gehad met ons, helaas is er bij het overzetten van ons systeem iets mis gegaan en miste er 2 orders die wij niet terug konden vinden. vanwege de privacy wet konden wij ook niet aan uw gegevens komen.
Hopelijk tot een volgende klus.

Joop Bodaan

Prima service,

Teo C

Alles top .

Rob Stut

Helaas is de bestelde afvalcontainer niet geleverd door een samenvoeging van 2 systemen.

Bedankt voor uw review,
Bedankt voor uw review,
Excuses dat u geen goede ervaring heeft gehad met ons, helaas is er bij het overzetten iets mis gegaan en miste er 2 orders die wij niet terug konden vinden. vanwege de privacy wet konden wij ook niet aan uw gegevens komen.
Hopelijk tot een volgende klus.

Siert Andringa / Stelton

Top

Rob Leenheer

Prima en goed nagekomen afspraken

Kutlay Yanar

Perfect

Sanne Durieux

Helemaal top!

New Story

De aanvraag van een container ging goed en vlekken loos. Het ophalen ging niet geheel volgens afspraak en meermaals over moeten nabellen.

Reactie Afvalcontainers VLK:

Bedankt voor uw review, helaas door drukte is uw container iets langer blijven staan excuses hier voor.