Rinus

Goede en professionele levering. Gaat eigenlijk heel soepel en simpel. Mede door een goed website is alles makkelijk te bestellen.

Wilma Roebeling

Brengen: alleen de dag was bekend, dus de hele dag zitten wachten. Op zich is alles goed gegaan, maar het was lastig duidelijkheid te krijgen over het moment van brengen en ophalen.
Brengen: alleen de dag was bekend, dus de hele dag zitten wachten.
Ophalen: binnen 3 dagen na aangegeven datum. Helaas werd dat inderdaad pas de 3e dag.
Zowel voor het brengen als ophalen zou er meer duidelijkheid moeten zijn.

De chauffeur zou van te voren bellen; is niet gebeurd.
Zou teruggebeld worden over ophaalmoment door de receptie; niet gebeurd.

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
Op onze website staat duidelijk vermeld dat wij op werkdagen tussen 7-17.15...
Geachte heer/mevrouw,
Op onze website staat duidelijk vermeld dat wij op werkdagen tussen 7-17.15 leveren. Dit om zo efficiënt en milieubewust mogelijk te werken. Wat vervelend dat u niet bent teruggebeld onze excuses hiervoor. Ophalen is inderdaad binnen 3 werkdagen om ook weer zo efficiënt mogelijk te kunnen werken. Voor het ophalen hoeft u ook niet aanwezig te zijn.
Hopelijk was u verder wel tevreden met onze dienstverlening.
team afvalcontainers Noord Holland.

Frank

Makkelijk te bestellen, keurig op tijd gebracht en opgehaald

Michiel Meijlink

Prima ervaring alleen bij het ophalen van de container ging het mis.
Prima ervaring alleen bij het ophalen van de container ging het mis.
Via de site een ophaaldatum gepland, alleen de container werd tot onze verbazing 4 dagen te vroeg al opgehaald terwijl deze nog niet vol was. Wij blijven dus met afval zitten wat er nog in had gemoeten.

Jong

Zeer eenvoudig te reserveren, informatie op website duidelijk, afspraak goed nagekomen

Erwin Klaasen

Prima op tijd geleverd

Bas van den Berg

Erg goed. Heb ze niet eens gezien. Container stond er er was ook na melden weer weg

chantal van engelenhoven