Daan Zwart

Gemakkelijk besteld, snel geplaatst en opgehaald volgens afspraak. Netjes met e-mailbevestigingen ondersteund.

Nies Wouters

Uitstekend

Maarten Gast

Prima geregeld

Edward Toepoel

Goed afspraken mee te maken, qua neerzetten en ophalen

Koen Knol

Vakkundig geplaatst en vriendelijke chauffeurs.

Claudia Adriaansen

Prima telefonisch contact gehad maar aangezien ik de container daarna ook geannuleerd heb is het wat raar om tot twee keer toe te vragen naar mijn ervaringen aangezien er dus nooit container voor de... Prima telefonisch contact gehad maar aangezien ik de container daarna ook geannuleerd heb is het wat raar om tot twee keer toe te vragen naar mijn ervaringen aangezien er dus nooit container voor de deur heeft gestaan.

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Beste Claudia,
Beste Claudia,
Hartelijk dank voor uw bericht. Het systeem is helaas zo geautomatiseerd dat als wij uw bestelling annuleren en verwijderen het systeem uw bestelling als afgerond ziet en er daarna meteen om uw ervaring wordt gevraagd. Wij gaan uitzoeken of dit kan worden aangepast. Erg bedankt voor uw feedback!
Team Afvalcontainers Noord Holland.

Ton Bakker

Zeer goed en correct prima chauffeur Op tijd geleverd en op de afgesproken plek geplaats. Klant was niet aanwezig

Piet de Wit

Alles goed geregeld en op tijd

Bas

Snel, effectief en betrouwbaar