Ruud Van der eerden

Simpel en gebruiksvriendelijk

Hans Alberda

Alles naar wens gegaan

Ineke Nekkers

Keurig optijd geleverd. De site voor het "ophaalformulier" werkte niet, na een telefoontje met het bedrijf werd de container dezelfde dag nog opgehaald. Service noem ik dat!!

Tine Schuhmacher

Vriendelijk in persoonlijk telefonisch contact, duidelijk in wat je kunt verwachten. Prima service.

Barend Westerveld

ED Van Rees

Goede service, snelle reactie, accurate afhandeling

Barend Westerveld

Betrouwbaar

martijn Hilster

Ik zou contant betalen aan de chauffeur maar die stond mijn klant wakker te toeteren omdat hij 3 uur te vroeg was. Vervolgens zou ik Savonds het bedrag overmaken maar ondertussen hadden wij een... Ik zou contant betalen aan de chauffeur maar die stond mijn klant wakker te toeteren omdat hij 3 uur te vroeg was. Vervolgens zou ik Savonds het bedrag overmaken maar ondertussen hadden wij een afspraak dat de container om 10u opgehaald werd. Die afspraak is niet nagekomen want er werd ineens gewacht tot ik Savonds het bedrag overmaakte. Container heeft hele dag in de weg gestaan en ik vond het gruwelijk flauw dat er ineens een stap terug gedaan werd in het vertrouwen. Het aller ergste is dat de chauffeur om 6u smorgens in een woonwijk in Lelystad mijn klant wakker maakt en om geld vraagt! Dat kan niet! 3 uur eerder dan afspraak is ook geen afspraak. Mvg martijn hilster

Yolanda van Ewijk

Goede service. Op mijn verzoek is de container de ene dag geplaatst en de volgende dag (vol) weer opgehaald.