Marianne Verhaag

Helemaal goed

Letty Ranshuysen

Heb houten deurkoppen besteld en die werden direct geleverd, ondanks de Coronasituatie. Toen bleek dat ik de verkeerde had besteld, kreeg ik na zeer prettig telefonisch overleg meteen een... Heb houten deurkoppen besteld en die werden direct geleverd, ondanks de Coronasituatie. Toen bleek dat ik de verkeerde had besteld, kreeg ik na zeer prettig telefonisch overleg meteen een retourlabel toegestuurd.

Carolien Franken

Bij mijn bestelling had ik me vergist. Per mail heb ik om een oplossing gevraagd. Binnen een dag was mijn probleem opgelost en werd het juiste product afgeleverd.

Wim De Vries

Thea Boonstra

Ik heb goede ervaringen met Deurbeslagdirect.nl. Na persoonlijk contact te hebben gehad over mijn bestelling werd ik goed geholpen. Het retourneren van een deel van de bestelling ging ook goed. Het... Ik heb goede ervaringen met Deurbeslagdirect.nl. Na persoonlijk contact te hebben gehad over mijn bestelling werd ik goed geholpen. Het retourneren van een deel van de bestelling ging ook goed. Het geld was vrij direct teruggestort op mijn rekening.

Michiel

Overzichtelijke website, goede zoekfunctie