M Vriesekoop

Alles verloopt soepel

een vaste prijs
na bevestigingsmail kun je in een antwoordmail extra informatie geven over het plaatsen van de container

Dimitri

Positief!

Snelle afhandeling.

R Moinat

Prima. Op tijd de levering g van de container. Ook de omwisseling is prima gegaan.
Zeer tevreden

Centrum voor KAT

Helaas niet goed. Ik vertelde een open container van 10m3 en kreeg een gesloten container voor dezelfde prijs, maar waar heel veel minder in kon.
Er zou contact worden gemaakt met het bedrijf...

Reactie Afval.nl:

Geachte mevrouw Dame,

Bedankt voor uw beoordeling.

Vervelend om te lezen dat u de onjuiste container bij u is geplaatst, uit onze notities maken wij op dat dit in overleg met u is gegaan. Indien dat niet zo is horen wij dat graag.

Bedamon BV

Intake gaat volledig elektronisch en ging mis. Container kwam bij mij op kantoor voorrijden.
Informatie omtrent wanneer container geleverd wordt wordt niet gegeven, kan de hele dag duren.

Reactie Afval.nl:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.

U kunt bij ons in 3 simpele stappen een container bestellen, wij zien dat u uw order inderdaad op woonplaats Den haag heeft geboekt en u heeft hier ook een bevestiging gehad per e-mail, vandaar dat de container niet op het juiste adres werd geleverd.
Het klopt dat wij tussen 7-17 uur leveren en dat onze tarieven scherp geprijsd zijn.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geĆÆnformeerd.

berkhof

Komt afspraak na, vriendelijke medewerkers

geen idee

Lont

Heel tevreden.

Snelle levering, chauffeur belde van te voren zodat ik zelf de gewenste plaats kon aangeven.
Ook gelijk weer opgehaald nadat ik aan had gegeven dat de container vol was.

Prima geregeld

Terzake deskundig

Prettig om mee te werken

goede website