Afval.nl

Snelle service prima prijs

Snel geleverd na bestellen en ook weer snel opgehaald na aanvragen top!

Waar flexibiliteit vroeger mogelijk was, is daar nu vrijwel geen sprake meer van. Vrijdag bellen, container kon niet dezelfde dag worden opgehaald. Zou zeker maandag worden. Dinsdagochtend zelf...

Reactie Afval.nl:

Beste heer,
Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas is het niet meer mogelijk om op dezelfde dag opdrachten uit te voeren. Mijn collega heeft uiteraard nog gebeld met de planning om te kijken of er nog iets mogelijk was. Helaas was er geen mogelijkheid de container diezelfde dag nog op te halen. (vrijdag is de drukste dag van de week) De drukte is dit seizoen vroeg begonnen, daarom geven wij ook aan dat opdrachten na een werkdag uitgevoerd kunnen worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Afval.nl

Meedenkend in oplossingen , bak kon niet meer vervangen worden, toch geregeld om er eerst maar een lege naast te zetten

Servicegericht

Kirby

Gemaild en direct geregeld. Naderhand nog even gebeld voor nadere info en direct prima antwoord gekregen. Behulpzaam bedrijf. Ben zeer tevreden.

Afspraken/opdrachten worden prima nagekomen.

C.v.Zuilekom

Heel erg tevreden,eerste keer dat ik bij afval een container heb besteld.

ja duidelijken af spraken en op tijd geleverd en opgehaald.

De Leeuw

Service was erg goed

Zie sterke punten

Snelle service, goed contact te krijgen, makkelijk online te bestellen

Container kwam niet. s' Middags ineens een e-mail: wegens omstandigheden een dag later. Bij telefonische navraag bleken de omstandigheden niet meer dan een slechte planning te zijn. Voor niets...

Reactie Afval.nl:

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling.
Zoals eerder aangegeven betreuren wij dat de container niet volgens afspraak is geplaatst/opgehaald. Wij hebben onze planner verzocht hierover duidelijker te communiceren met ons zodat wij u tijdig kunnen informeren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Afval.nl

Marja

Top service, direct antwoord op je vragen. Snelle levering en ophalen ook prima in orde.

snel antwoord op een vraag
levering en ophalen precies op tijd

T Genc

Alles volgens afspraak. Helemaal top.

Je wordt van alles goed op de hoogte gehouden