Afval.nl

Afval.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Afval.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company7042
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Afval.nl met 9/10. Gebaseerd op 7042 ervaringen.

Afval.nl 1 beoordeling

Een container besteld voor bij kantoor ivm opruim werkzaamheden van oude dossiers/lege ordners. waarbij op dezelfde dag geleverd en ook opgehaald kon worden, prima service en komen afspraken netjes na!.

snelle respons

Eenvoudig, snel en goed.

Voldoende (6/10)

Goede site

Reactie Afval.nl:

Geachte mevrouw Havens,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wij spreken op onze website altijd over voorkeurstijden, meestal worden deze gehaald maar in uw geval op 30 minuten na niet. Wanneer een order een dag wordt doorgeschoven dient u daar wel over te worden ingelicht zodat u uw voorbereidingen eventueel kunt verschuiven. U heeft van ons dan ook een mail gehad dat ivm de drukte deze ophaalopdracht mogelijk wat later zou worden uitgevoerd.

Al met al vervelend dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen, waarvoor onze excuses.

Afval.nl.

Score voor Afval.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Helaas was de container te laat geleverd. afgesproken was tussen 13 en 17 en hij was er pas om 17.30. ook ophalen verliep niet volgens afspraak. bij de eerste keer 1 dag na de afgesproken dag. meenemen kon niet omdat mijn auto op de oprit stond. ik heb duidelijk telefonisch aangegeven dat ze vooraf moesten bellen voordat ze opnieuw kwamen maar dat is niet gebeurd. ik werd weer verrast door de komst van de ophaler.

Michael

Heel tevreden, netjes volgens afspraak gebracht en gehaald..
heel vriendelijk te woord gestaan zowel telefonisch als door de chauffeur. .
vragen die ik had voorafgaand met de chauffeur kortgesloten en teruggebeld.

Zeer goed (9/10)

Snelheid en Punctualiteit

Score voor Afval.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed. website was helder. service snel.

Snel

Duidelijk,op tijd,gemak.

v hest
Matig (5/10)
v hest

Waren goed koop

Reactie Afval.nl:

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Echter spreken wij van voorkeurstijden, wij maken geen vaste tijdsafspraken. Wij doen ons best de containers binnen de voorkeurstijden te leveren, soms kan hier wegens planning van af geweken worden.

Dit vermelden wij zowel op onze website als op uw orderbevestiging.

Nogmaals onze excuses dat het zo is gelopen.

Afval.nl

Score voor Afval.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goede bereikbaarheid, maar het feit dat ik moet bellen geeft aan dat er zaken niet goed zijn.
veel te laat met leveren.
en ophalen idem.

en belangrijk ....vriendelijk.

M. Jager
Voldoende (6/10)
M. Jager

Goede tijdstippen van bezorgen en ophalen nagekomen. Eerlijk ook wel.

Score voor Afval.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aardig personeel. heb een 3 kub continer besteld en die kon meteen de volgende dag worden geplaatst. de chauffeur zei ook dat het een 6 kubs was. dus omdat ie open is kunnen vreemden er buiten het afgesproken schone puin van alles ingooien. dus er was zoveel ruimte over, toen hebben we er zelf ook maar een stuk grote conifeer en wat balken in gedaan. toen in overleg met afval.nl maar een aanvullende rekening van €114' betaald. ik ben dus wel duurder uit dan de oorspronkelijke €105. maar al met al wel tevreden. ophalen kon ook meteen op de goede dag gebeuren.

Volle Bak
Goed (8/10)
Volle Bak

Werkt volgens de gemaakte afspraken.

Score voor Afval.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige en duidelijke communicatie.

Bedrijfsinformatie

Via Afval.nl kunt u snel een container huren. Wij verhuren afvalcontainers voor de goedkoopste prijzen van heel Nederland. U kunt zelfs al een container bestellen voor de volgende werkdag.
Adres
Comeniusstraat 7