Afval.nl

Je aankoop wordt beschermd

Negatieve ervaring.
Late levering van container, terwijl wij daar voorafgaand aan de bestelling telefonisch contact over hadden gehad en dit ook nog een keer, op aanraden van de...

Reactie Afval.nl:

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas heeft de chauffeur u niet gebeld voor het plaatsen van de container. Dit had uiteraard volgens afspraak wel moeten gebeuren. Dit is een verbeterpunt voor ons en zullen wij intern oppakken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Afval.nl

Snel en handig dat er gecommuniceerd kan worden met een medewerker via de chat. Dit ging snel en makkelijk.

Mogelijkheid om contact te zoeken via de chat. De snelheid en duidelijkheid van uw bedrijf.

Alles op tijd, snelle afhandeling

Zie vorige vraag

R.J.M. Pohlen

Prettig en overzichtelijk

Overzichtelijk

Smilde

Prima, snel en behulpzaam

Veranderingen werden prima aangepast. aardige medewerkster

Hoekstra

Makkelijke, duidelijke website.
Snelle levering. Container werd snel gebracht.
Ook het ophalen was zo geregeld.
Ideaal om alles online te kunnen regelen.
Zouden er zo weer...

Snelle reactie via online chat.
Ophalen en afhalen makkelijk online te regelen.
Snel.

Meijer

Via internet zoektocht dit bedrijf gevonden. Netjes geregeld, keurige container en alles op tijd.

In vergelijking met andere leveranciers is de periode dat de container kan blijven staan een groot pluspunt. De meeste partijen rekenen na een week of 3 extra kosten, terwijl de container van Afval.nl 3 maanden kan blijven staan indien nodig. Super

Prima!

Het gemak van online bestellen in combinatie met een goede telefonische bereikbaarheid.

Schone bak besteld, in loop van de dag moeiteloos van aard kunnen wijzigen,
Chauffeur was al weg toen ik 3 minuten na zijn telefoontje terugbelde maar bak stond op goede plaats.
Hadde...

Uitstekende klantenservice.