Afval.nl

Duidelijke communicatie, goede prijs. Ik miste alleen een doek om de container mee af te dekken ivm de buren die er afval in gooide wat er niet hoorde.

Ter plekke werd ik gebeld waar de container moest staan. Omdat ik zelf niet in staat was hierbij aanwezig te zijn, was het fijn dat ik toch gelegenheid kreeg om mijn voorkeur aan te geven.

Prima levering en ophalen van de afval container. Jammer dat ze geen tijden kunnen aangeven voor de levering.

Bij de klantenservice zijn ze altijd erg behulpzaam en vriendelijk

Snelle afhandeling

Duidelijke voorlichting, vriendelijke chauffeur

Positief container werd op de afgesproken datum gebracht en weer opgehaald. Ook telefonisch goed te bereiken en mijn vraag werd snel en goed beantwoord.

keuze uit diverse afvalsoorten

Heleen Hogenboom

Vind het een goed en betrouwbaar bedrijf. alleen jammer dat je niet je eigen dag kan uitkiezen

zet de container in goed overleg op de juiste plek

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Prima bereikbaarheid en vriendelijke klantenservice.

JL

Prima service met plaatsen en ophalen van een afvalcontainer. Aanrader!

Flexibel, komt afspraken na, niet duur

Goede prijs, snelle levering, overzichtelijke, duidelijke website. Een aanrader!

Het gemak van de website. Je kunt alles vanaf je bank regelen in enkele minuten.

Container bestellen ging erg makkelijk en de site is duidelijk. Ik werd ook netjes gebeld toen ze de container kwamen brengen. Toen ik de container wilde laten wisselen bleek in die paar dagen de...

Reactie Afval.nl:

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het klopt dat per 1 december van dit jaar onze tarieven zijn verhoogd. Helaas kunnen wij hier geen wijzigingen in doen.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Afval.nl

A. van der Vliet

Snel en zonder problemen. Makkelijk online te regelen.