Je aankoop wordt beschermd

M. Bijlhout-Roerdink

Goede en snelle service

Marcel

Afval.nl levert snel en netjes. Het ophalen van de volle bak gebeurde een dag na het melden dat de bak vol was.

Prima communicatie met afval.nl via de chatfunctie.

Jasper

Zeer slechte ophaal service. Er zijn Verschillende toezegging gedaan maar bigbag is nog steeds niet opgehaald.

Reactie Afval.nl:

Geachte heer Toet,

Bedankt voor uw beoordeling.

Voor het afvoeren van een big bag is een andere procedure opgesteld dan met containers. Pas wanneer de route helemaal gevuld is (meerdere big bags) wordt er een ronde gereden, hier gaan soms een aantal dagen overheen. U heeft bericht hierover ontvangen.

Alexander

Ging prima allemaal. Niet de goedkoopste maar alles werd netjes geregeld.

Terry

Maandag besloten we een ingegraven trampoline in de tuin te plaatsen. Dinsdag kwam de trampoline binnen. Dinsdagavond hebben we de afvalcontainer gereserveerd via afval.nl met het verzoek of de...

Flexibiliteit, specifieke klanten behoefte, accuraat en klantvriendelijk, goede website, laagste prijs

Ondanks dat ik telefonisch heb afgesproken dat de bak opgehaald zou worden, is dat niet gebeurd. Nogmaals een mail gestuurd en de bak werd met excuses alsnog de volgende werkdag opgehaald.

Goedkoop, eenvoudig online te regelen, duidelijke website.

Goed!

Snel en netjes binnen de tijdskeuze

Alles snel en volgens afspraak geregeld.

Goed bereikbaar voor vragen, snel geregeld via de site .

Patrick Thijssen

Zeer slecht. Container kwam niet op afgesproken tijd tussen 13.00 uur en 17.00 uur, maar kwam al aan om 08:15 uur. Vervolgens afspraak gemaakt om container weer op te halen. Chauffeur kwam niet....

NEE

Reactie Afval.nl:

Geachte heer Thijssen,

Bedankt voor uw beoordeling.

U heeft een container bij ons afgenomen voor schoon puin, hier mag geen vervuiling in zitten.

Bij het ophalen van de container inspecteert de chauffeur altijd het afval en kwam tot de conclusie dat er dermate veel vervuiling in de container lag waardoor deze is afgekeurd naar gemengd bouw en sloop afval, u heeft hier ook foto's van ontvangen. Deze inspectie is een standaard procedure en wij nemen dan ook afstand van uw opmerking dat de chauffeur is geïnstrueerd en dat de klant meer gaat betalen.

Nu het afvalsoort is omgezet naar bouw en sloop afval dient u een gehele container voor dit afvalsoort te betalen.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Afval.nl

Na telefoontje, snel geregeld. Ophalen, deed ik vanuit stickering bak, maar dat was dus niet Afval.nl. Reonduit onbeschoft te woord gestaan door bedrijf. Na telefoon met Afval.nl alles goed...

Goed toegankelijk