Afval.nl

Paulus

Snelle levering en hulpvaardig personeel

De snelle service

Geen idee

Jan Goedhart

Makkelijk te bestellen, prijs is goed, flexibel in brengen en ophalen, mag 8 weken staan

Zie bovenstaande

Geen verbeter punten na onze ervaring.

Hellie Gaus

Snelle reactie (vrijwel onmiddellijk) op mails. En een heel persoonlijke en aardige benadering. In deze tijd van tot St. Juttemis in de wachtrij en dan iemand die het niet weet en haar collega die... Snelle reactie (vrijwel onmiddellijk) op mails. En een heel persoonlijke en aardige benadering. In deze tijd van tot St. Juttemis in de wachtrij en dan iemand die het niet weet en haar collega die het wel weet niet kan bereiken dus 'belt u later maar terug' een verademing.

Persoonlijke benadering

Was allemaal prima

Henk

Container werd op afgesproken dag niet geleverd, men reageerde niet meer op mail

initieel zeer heldere communicatie

toen container niet geleverd werd, volgde radiostilte. dag later was container geleverd... geen reactie meer ontvangen

Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Beste,
Hartelijk bedankt voor de review.
Wat vervelend dat u geen reactie hebt ontvangen. Uit notities en mailverkeer is na te gaan dat de collega die uw e-mail in behandeling had genomen enorm zijn best had gedaan om alles zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Waarschijnlijk is in de haast vergeten te reageren, excuses daarvoor.
Wij zijn blij dat het alsnog spoedig voor u is opgelost.

Q Ship Management BV

Gemiddeld

Bak ophalen op de dag dat aangevraagd is en beter communiceren

hartelijk bedankt voor de review.
Helaas is het plannen van zwaar transport soms een uitdaging. Het plaatsen van de containers heeft voorrang, het ophalen van de containers loopt dan soms uit. Excuus hiervoor.

Jan Vermeerschool

Goede levering bij het brengen. Alleen bij het ophalen ging er iets mis. Zou op maandagochtend voor 8 uur zijn omdat de container op het schoolplein stond en de kinderen om kwart over 8 naar school... Goede levering bij het brengen. Alleen bij het ophalen ging er iets mis. Zou op maandagochtend voor 8 uur zijn omdat de container op het schoolplein stond en de kinderen om kwart over 8 naar school komen. Maar de container werd niet gehaald. De concierge heeft verschillende keren moeten bellen voor de container 2 dagen later werd opgehaald.

Bij het brengen prima aan afspraak gehouden.

Omdat de container op het schoolplein stond graag aan de afspraak van voor 8 uur ophalen houden.

hartelijk bedankt voor de review.
Helaas is het plannen van zwaar transport soms een uitdaging, zeker als de opdracht voor een bepaald tijdstip uitgevoerd dient te worden. Het plaatsen van de containers heeft voorrang, het ophalen van de containers loopt dan soms uit. Excuus hiervoor.

C. Gesell

Goede prijzen. Ruime keuze uit afvalcontainers.

Snelle levering. Prijs is goed.

Je kunt tijdslot aangeven, maar daar houden ze zich niet altijd aan. Bij het ophalen (wij waren niet aanwezig) is tuin beschadigd, maar daar is niets van gezegd/geen bericht over gehad. Beetje... Je kunt tijdslot aangeven, maar daar houden ze zich niet altijd aan. Bij het ophalen (wij waren niet aanwezig) is tuin beschadigd, maar daar is niets van gezegd/geen bericht over gehad. Beetje jammer.

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat uw tuin is beschadigd. Graag lossen wij dit voor u op. Wilt u ons een e-mail sturen naar info@afval.nl?
Alvast hartelijk...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw bericht.
Alvast hartelijk bedankt.
Team Afval.nl.

Jan van de Ven

Al verschillende keren bij dit bedrijf een container besteld en altijd keurig netjes op de afgesproken plek en tijd geleverd.

Afspraken nakomen.
Altijd vooraf bellen.