Afval.nl

Snel en betaalbaar

Snel

Top

Peter

Makkelijk een container te regelen, voor het neerzetten en af te halen hoef je niet eens thuis te zijn

Simpel te regelen, kan makkelijk afspraken maken om te plaatsen en op te halen

Paul Bates

Goed, behulpzaam en vriendelijk

Komen optijd

Erik

Gewoontjes

Snel

Als je een 10 kuub container besteld wil ik ook graag een 10 kuub krijgen en geen 9 kuub. Gebeld maar er wordt niks mee gedaan

Reactie Afval.nl:

Beste Erik,
Allereerst bedankt voor uw review, jammer dat u de dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Erik,
De door u ontvangen containers blijken na navraag bij de planning inderdaad afgeweken te hebben qua afmetingen, dit wordt tevens ook aangegeven tijdens het bestelproces. De tweede ontvangen container mocht echter, zoals aangegeven op de container en door onze klantenservice, hoger beladen worden dan de eerste. Hierdoor heeft u qua het aantal af te voeren m3 niets gemist.
Team Afval.nl

Vroom

Online aanbieder die namens andere leverancier bemiddelt. Maar je kan net zo goed rechtstreeks bestellen. Wel zo persoonlijk en qua prijs is het verschil nihil.

Bij de eerste bestelling de prijs na 10 dagen bij de 2de bestelling prijs al verhoogd. Een sterk punt ? Nee ik kan ze niet noemen helaas.
Een aanbieder als elk ander dus niets om aan te...
Een aanbieder als elk ander dus niets om aan te bevelen.

Als je een container vervangt zet dan dezelfde neer als dat wordt gevraagd en niet ineens een ander type.

Reactie Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste,
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Wij, Afval.nl, zijn inderdaad een online aanbieder van onze service. Echter zijn uw containers wel geleverd door onze eigen organisatie.
De markt waar wij op opereren is continue in beweging, niet alleen in het kader van het verduurzamen maar ook zeker qua concurrentie en de voorraad van grondstoffen op locatie. Hierdoor is het lastig om altijd dezelfde prijzen aan te houden en kan het zijn dat uw container iets duurder wordt of juist weer goedkoper.
Verder hebben wij navraag gedaan bij de planning, zij geven inderdaad aan dat u in eerste instantie een nieuw model gesloten 10m3 container heeft ontvangen en na de wisselopdracht een ouder model. De verschillende modellen hebben geen invloed op het aantal m3 wat u af kunt voeren.
Team Afval.nl

Lauret Smits

Duidelijke communicatie, makkelijke website. goede communicatie voor het afleveren

Prijs is hoog! Geen communicatie / notificatie van ophalen

F.A.L. Kok

Prettige communicatie

Snelle reacties en informatie

Roel Terpstra

Na enige aanvankelijke ergernis over een administratieve fout plezierig telefonisch contact gehad met het bedrijf. Ook het contact met de chauffeur verliep goed en de container werd correct... Na enige aanvankelijke ergernis over een administratieve fout plezierig telefonisch contact gehad met het bedrijf. Ook het contact met de chauffeur verliep goed en de container werd correct geplaatst. En weer keurig, tijdig en volgens afspraak opgehaald.

Afspraken nakomen; sympathiek contact.

Let op de digitale administratie!

W

Aflevering geheel volgens afspraak en in goed overleg met chauffeur

goede communicatie chauffeur

ophalen helaas niet volgens afspraak werd een dag later pas opgehaald.

Goedehuizen

goede communicatie en service

mogelijkheid om op dezelfde dag een container te laten bezorgen