Afval.nl

Hoeksma

Afspraken goed na gekomen

Geen discussie over het plaatsen

Nee

Lieke Rietkerken

Waardeloze service

Nvt

Afspraken nakomen

Reactie Afval.nl:

Beste Lieke,
Dank voor uw review.
Vervelend te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Lieke,
Dank voor uw review.
Vervelend te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
De door u, voor maandag, bestelde container was eerder gewenst. De binnendienst heeft welwillend gekeken naar een mogelijkheid om de container te vervroegen. Na akkoord van de planning is dit ook bevestigd aan u. Helaas is er wegens miscommunicatie tussen de twee afdelingen geen order op de route gekomen waardoor het later die dag niet meer mogelijk was uw order uit te voeren. Dit hebben wij u helaas mede moeten delen. Andere eventuele oplossingen in het weekend heeft u helaas afgeslagen.
Wij willen nogmaals excuses maken voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Team MKB-afval

Menno Guldemond

Via internet een bak besteld. Ging perfect.

Communicatie Met kantoor ging goed

Afgesproken dat chauffeur half uur voor levering zou bellen...dat deed hij pas toen hij al naast me stond in de straat van aflevering.

N.Ozutok

Goede dienstverlening

Communicatief sterk

Volledige betaling vooraf zou in twee delen kunnen. Het komt niet goed over

B.Smits

Snelle levering en snel opgehaald.

Snelheid

Stichting Utrechtzorg

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf.

Flexibel en servicegericht.

Ik heb geen verbeterpunten.

Nick Kraak

Zeer slecht komen niet opdagen op de dag van leveren na meerdere malen contact gehad te hebben.

Geld innen

Na komen van afspraken

Reactie Afval.nl:

Beste Nick,
Dank voor uw review.
Spijtig om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Nick,
Dank voor uw review.
Spijtig om te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Onze chauffeur heeft u einde middag gebeld met het gegeven dat zijn route uitliep. In dit gesprek heeft de chauffeur u twee keuzes voorgelegd. De chauffeur gaf aan zijn best te kunnen doen om een andere wagen te regelen om de container alsnog die middag te laten leveren of hij kwam zelf, later die avond, de container nog leveren. Uiteindelijk zijn u en de chauffeur overeengekomen de container later die avond te brengen.
Volgens de gegevens van de planning is uw container, zoals afgesproken met de chauffeur, rond 20:00 uur geleverd op uw adres. Wij betreuren het hierom ook dat u deze review heeft achtergelaten.
Team Afval.nl

Toptafels

Snel en betaalbaar

Snel

Top

Peter

Makkelijk een container te regelen, voor het neerzetten en af te halen hoef je niet eens thuis te zijn

Simpel te regelen, kan makkelijk afspraken maken om te plaatsen en op te halen

Paul Bates

Goed, behulpzaam en vriendelijk