Afval.nl

neel

Snel contact en levering van de container

duidelijke site

gewoon door gaan zo

Armano

Goeie ervaring. Bak snel geleverd en vriendelijke klantenservice

Snel. Goeie website met makkelijk omwissel op ophalen functie

Spaan

Alles netjes geregeld

Het naar klant bellen van dat ze eraan komen

Prima zo doorgaan

Jodie

Terrible had to pay 90 euro fine for a refrigerator I didn't put in there..never use this company again

R

Reactie Afval.nl:

Hi Jodie,
Thank you for leaving a review.
Hi Jodie,
Thank you for leaving a review.
Unfortunately, refrigerators are not allowed in the container you’ve ordered. This is also stated on our website, among other things that cannot go in the container (https://www.afval.nl/afvalsoorten/).
If ‘prohibited’ waste is found when unloading the container, a calculation is made for the additional costs. These costs will be charged to you as the customer.
As a customer, you are responsible for the waste in your container. It is impossible for us to continuously monitor every container to see wether, according to your own statement, others are dumping waste in your container.
Yours sincerely,
Team Afval.nl

Parlevliet

Netjes op tijd.

Hoeft niet altijd thuis te zijn

D

Teleurstellend

1e keer wel netjes

Er zou gisteren een container omgewisseld worden, zodat wij dit weekend door kunnen met onze verbouwing. De volle container staat er nog steeds, er is geen nieuwe container geplaatst en er is geen... Er zou gisteren een container omgewisseld worden, zodat wij dit weekend door kunnen met onze verbouwing. De volle container staat er nog steeds, er is geen nieuwe container geplaatst en er is geen contact geweest om ons hierover te informeren. In het weekend zijn ze niet bereikbaar dus wij kunnen niet verder. Daarbij tweemaal telefonisch contact gehad deze week waarbij onjuiste informatie is gegeven. Zeer teleurstellend, de eerste container was de ervaring wel positief, maar ik zou niet nogmaals eentje bij ze bestellen.

Reactie Afval.nl:

Beste Dani,
Allereerst willen wij u bedanken voor uw review.
Vervelend dat de wisselopdracht niet naar verwachting is uitgevoerd.
Tijdens het telefoongesprek met onze klantenservice...
Beste Dani,
Allereerst willen wij u bedanken voor uw review.
Vervelend dat de wisselopdracht niet naar verwachting is uitgevoerd.
Tijdens het telefoongesprek met onze klantenservice heeft u aangegeven dat het bestellen van de nieuwe container niet lukte, de ophaalopdracht stond toentertijd al gepland voor de volgende werkdag. In dit gesprek is aangegeven dat, als u een nieuwe container besteld en voldoet, wij deze later kunnen koppelen als wisselopdracht. Hierna is de ophaalopdracht verschoven om later te koppelen aan de nieuwe opdracht. Helaas is uw bestelling na sluitingstijd geplaatst waardoor wij de verschoven ophaalopdracht niet meer handmatig konden koppelen aan de plaatsingsopdracht voor de volgende werkdag. Ook was er geen plek op locatie om een tweede container bij te plaatsen.
Momenteel wachten wij nog op een bevestiging van uw kant betreft de, met een verkeerd afval, beladen container alsnog te wisselen op locatie.
Team Afval.nl

Frank

Prima bedrijf

Ze konden snel reageren op aangepast adres

Direct boeken, niet via huren.nl

Meijer

Prima alles volgens afspraak

Op tijd zijn

Geen was allemaal goed

J oor

Prima service. Online besteld en op tijd bezorgd

Snelle levering en ophaal

Geen idee

M.BLOMMERS

Twee maal container besteld, snelle service en keurig op tijd geplaatst. Vriendelijk personeel.

Makkelijke bestelling en betaling via website.

Geen tips of verbeterpunten.