Afval.nl

Robert

Prima!

Snel geregeld

Vraag om te bellen 30 min voor het plaatsen van de container wordt vaak niet gehonoreerd

Mulder

Zeer goed

Snel besteld en bevestigd

Als er gevraagd wordt wilt u gebeld worden voor levering?
/ ja / dit benadrukken bij de leverancier

CJ

Makkelijk bedrjf

Veel opties tot levering, goede communicatie

b.c wetberg

Ik had een goede plek willen regelen. De aflever dag van de bak heb ik opgegeven vanaf 13:00, als ik dan zie dat ik gebeld ben om 7:15 in de ochtend, dan wordt ik daar niet vrolijk van,
Ik had een goede plek willen regelen.

vervolgens heb ik een ophaal dag gepland op 4 - 01-2024 dit is helemaal nog niet gebeurd, ik had wel een bevestiging gekregen dat dit zou gebeuren, ik woon niet in de
straat, dus ik heb geen zicht op de bak. bovendien beginnen ze op dinsdag 9-01-2024 met funderingsherstel en willen de mannen zelf een bak kunnen plaatsen, al met al een
hoop onnodige stress voor mij.

voorheen altijd goed gegaan, ik hoop dat dat in de toekomst weer zo is.

makkelijke site.

zo goed mogelijk aan de afgesproken op/afhaal dagen en tijden houden.

Tanis

Op tijd geleverd en op de plek waar we de container wilden laten plaatsen.

Vakkundig en vriendelijk. Verder een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geen.

Nijdam

Goed, container op tijd gebracht en afgehaald

Tijdigheid en correcte processen er wordt rekening gehoude met langskomend verkeer

Eerder aangeven hoe laat de container gebracht wordt mooi

Luuk

Goed geholpen, makkelijk en duidelijk bestelproces

Snelle reactie

2 hele ruime tijdvakken aangeven voor levering en er dan even makkelijk vanaf wijken (aangegeven leveren container tussen 13.00 en 17.00 uur, om vervolgens om 06.55 uur gebeld te worden door de... 2 hele ruime tijdvakken aangeven voor levering en er dan even makkelijk vanaf wijken (aangegeven leveren container tussen 13.00 en 17.00 uur, om vervolgens om 06.55 uur gebeld te worden door de chauffeur dat ie er om 07.05 uur is) is niet echt handig. Geef dan geen keuzemogelijkheid.

Weide

Heel erg fijne ervaring

Snel. Duidelijk en meewerkend. Top

Nadorp Techniek

Via internet al vaak dit bedrijf geregeld. Eerst privé en nu ook zakelijk. Altijd op tijd en snel gewisseld van containers.

Via de app is alles snel tw regelen.

Nog geen

Milan Verspui

Container goed en naar wens, alleen communicatie kan beter.

Goede container, op de juiste tijd geplaatst

Niet gebeld terwijl ik dit wel aangegeven had, vervolgens container verkeerd geplaatst. hier is verder niks mee gedaan, erg jammer.

Reactie Afval.nl:

Beste Milan,
Bedankt voor je review.
Beste Milan,
Bedankt voor je review.
De container is geplaatst op het door jullie doorgegeven adres, echter bleek na het plaatsen dat de container niet voor maar achter het huis gewenst was. De chauffeur heeft een poging gedaan om je te bereiken, helaas vergeefs, wellicht heb je anonieme bellers geblokkeerd? Nadat de chauffeur geen gehoor kreeg heeft hij de container naar eigen inzicht op een plek neergezet voor het opgegeven adres. Ook is de mogelijkheid geboden om de container te laten verplaatsen, dit was echter niet meer nodig volgens jullie.
Het is belangrijk om de juiste gegeven vooraf aan ons door te geven zodat wij ons werk op een juiste manier kunnen doen. Het vooraf communiceren van een geschikte plek middels foto's en/of Google Maps screenshot helpt hier zeker bij.
Team Afval.nl