Afval.nl

Dries

Makkelijk te bestellen en keurig op tijd .

Goed te bereiken en makkelijke ap

Renee

Erg fijn om mee te werken

Heldere en overzichtelijke website. Makkelijk om te kiezen wat je nodig hebt. Fijn dat je een voorkeur voor tijdstip van levering kunt doorgeven en erg netjes om te bellen als dat niet lukt. Wordt... Heldere en overzichtelijke website. Makkelijk om te kiezen wat je nodig hebt. Fijn dat je een voorkeur voor tijdstip van levering kunt doorgeven en erg netjes om te bellen als dat niet lukt. Wordt gewaardeerd.
Snelle levering en communicatie is altijd goed!

Ik had de container lang van tevoren aangevraagd. Toen heb ik niets meer gehoord waardoor ik ging twijfelen of de container wel geleverd zou worden. Wellicht één of twee dagen voor levering een... Ik had de container lang van tevoren aangevraagd. Toen heb ik niets meer gehoord waardoor ik ging twijfelen of de container wel geleverd zou worden. Wellicht één of twee dagen voor levering een berichtje sturen met de gemaakte afspraken?

Wordragen

Topservice

Chat, en afspraken na komen

Dat de chauffeur ook even aanbelt bij brengen en ophalen

Prima dienstverlening. De container is iets later op de dag geleverd ivm een aantal zieke medewerkers, maar toch noch gelukt op dezelfde dag. We zijn in de ochtend van de leverdag gebeld of het voor... Prima dienstverlening. De container is iets later op de dag geleverd ivm een aantal zieke medewerkers, maar toch noch gelukt op dezelfde dag. We zijn in de ochtend van de leverdag gebeld of het voor ons belangrijk was dat de levering op die dag plaatsvindt.

goed geregeld

iets meer duidelijkheid in communicatie

v.Riesen

Makkelijk

Geen idee

M&O techniek wormer

Zeer goed ervaren, het bestellen van een afval container was heel simpel

het online aanvragen en bestellen

geen verbeter punten

Rianne

Makkelijk online proces, duidelijke communicatie, vriendelijke chauffeurs

De chauffeur die de bak kwam halen was er klantvriendelijk en behulpzaam.

Nee

Menno Bouwsma

Punctueel

Positionering container

Afval.nl

snelle levering en een telefoontje en de bak wordt weer opgehaald

G V

Prima service