Afval.nl

v beek

Prettig alles geregeld

duidelijk en komen afspraak na

zou even niet weten

Karin Stroet

Prima !

kwamen hun afspraken goed na, vriendelijk personeel, goede website.

kan niet bedenken

Decker

In eerste instantie positief gevoel.
In eerste instantie positief gevoel.
Echter bleek er een miscommunicatie en kwamen ze de container eerder halen dan gepland op 2 januari. Gelukkig waren we ter plaatse, waardoor de container is blijven staan, zodat we nog tijd hadden deze te gebruiken en verder te vullen.

Doordat er 3 maal af en op gereden is op de dalende afrit zijn er beschadigingen aangericht aan gras en aan tegels. Hierover een mail met foto gestuurd, maar nog geen reactie gehad.

Vriendelijkheid aan de telefoon

betere afstemming met containerdienst Dirix

Reactie Afval.nl:

Beste Lizy,
bedankt voor je review.
Wij begrijpen dat je dit graag spoedig achter je wilt laten. Situaties waarbij schade is ontstaan liggen ingewikkeld en kosten tijd.
Schade ontstaan...
Beste Lizy,
bedankt voor je review.
Schade ontstaan aan een oprit (gebroken tegels vanwege de druk van de vrachtwagen o.i.d.) kan helaas niet bij ons verhaald worden. Het beschermen van de oprit is namelijk niet onze verantwoordelijkheid. Het neerleggen van rijplaten voorkomt schade aan een oprit.
Wij hebben je een verdere inhoudelijke reactie gegeven via e-mail.
Team Afval.nl

EV

Prima. Snel, ecfficient.

Doen wat ze beloven. Bellen netjes hoe laat ze er zijn.

Niets

Rosanne

Snel, duidelijk, handige site, ik blijf hun gebruiken voor mijn afval.

Handige site waarop je containers kan bestellen, ze kan ophalen of omruilen.

Geen tips

I Bakker

Alleen maar goed

Meteen de volgende dsg bezorgd en opgehaald na afspraak.

Dennis

Snelle levering- en ophaaldienst

Mayelle van Hoff

Gewoon goed.

Communicatie met klant prima. 1 x een container gehad waar de troep op de bodem vast gevroren zat. Toen mochten we er ook meer in doen en boven de 20 cm grens uit

Lily Sethi

It is simple and very straight forward, so my experience is satisfactory.

Very professional

Nothing specific

André

Wij hebben een container besteld voor onze keukenverbouwing. De container is na het bestellen tijdig geleverd zodat wij er gelijk gebruik van konden maken. Bij het afstorten van het vuil moet er wel... Wij hebben een container besteld voor onze keukenverbouwing. De container is na het bestellen tijdig geleverd zodat wij er gelijk gebruik van konden maken. Bij het afstorten van het vuil moet er wel in de gaten worden gehouden of er niet teveel in de container wordt gestort. Het ophalen van de container verliep probleemloos.

Container werd keurig op tijd geleverd en opgehaald.