Ben peters

Betrouwbaar behulpzaam echter de internet bestelling waarschijnlijk niet goedverpakt helft vd berksnippers overal verloren tot bij afhaalstation toe. DatDPD niet bezorgde kan men ze niet kwadelijk... Betrouwbaar behulpzaam echter de internet bestelling waarschijnlijk niet goedverpakt helft vd berksnippers overal verloren tot bij afhaalstation toe. DatDPD niet bezorgde kan men ze niet kwadelijk nemen Langeweg gedeeltelijk afgesloten

Saskia

Goede kwaliteit en nemen altijd de tijd voor je, ik kom er graag!

Ron Derks

Vind het niet juist dat dit via via gaat .waar nergens iets staat over de bezorgkosten, uiteindelijk komt het product van een andere handelaar waar ik alsnog ff €60,00 BEZORGKOSTEN MAG AFTIKKEN,... Vind het niet juist dat dit via via gaat .waar nergens iets staat over de bezorgkosten, uiteindelijk komt het product van een andere handelaar waar ik alsnog ff €60,00 BEZORGKOSTEN MAG AFTIKKEN, vervolgens komt DHL zijn afspraken niet na en heb ik mijn product veels te laat.

Hans Van Tuijl

Zeer goed

Chiara Roes-van den Berg

Fijn geholpen toen we er Een tijdje terug waren en nu aanvullende benodigdheden besteld via de webshop.

Leo Verschoor

Alles goed aangekomen,wel in 2 inzendingen.
Is er een mogelijkheid om 1 rol in originele verpakking te retouneren.
Ik had me berekend,vandaar nog een hele ook over.

Met vrg L...
Alles goed aangekomen,wel in 2 inzendingen.
Is er een mogelijkheid om 1 rol in originele verpakking te retouneren.
Ik had me berekend,vandaar nog een hele ook over.

Met vrg L Verschoor
0651719377

Louise

Kuikentjes gehaald. Goede uitleg gekregen!

H.D. Kalkman

Slecht te bereiken voor vragen

Rudy van R

Ondanks de Corona perikelen prima en netjes geholpen.