Particulier

Persoonlijke service ook al ben je particulier met een hele kleine order. Bestellen en afhalen op zaterdag; geen moeite te veel. Uitzonderlijk goed, ik kan niet anders beoordelen. Chapeau!

Faconed Bouw BV

Snelle service, goede communicatie.

Polak installatie techniek

Snelle service.

LCGlass/

Echt een top bedrijf. Had snel verschillende soorten plafondplaten nodig. Door de ruime keus en snelle levering gekozen voor Afbouw Totaal. Ze maken beloftes waar en ook nog eens een goede prijs.

Sportstudio Sansi

Vakkundige hulp bij mijn bestelling en een zeer snelle aflevering waarom ik had gevraagd. Bedankt Furkan!

Hoekman

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en elke keer netjes en op tijd geleverd. Ook telefonische goed en netjes geholpen. Bij deze hartelijk dank voor de goede leveringen en service. Al meerdere keren een bestelling geplaatst en elke keer netjes en op tijd geleverd. Ook telefonische goed en netjes geholpen. Bij deze hartelijk dank voor de goede leveringen en service.
Vriendelijke groet,
Piet Hoekman

Villa Fonti SRL

Goede service. Bereikbaar

Brick Holding bv

Goede service en telefonisch goed bereikbaar keurig op tijd geleverd en door een vriendelijke man bezorgd. Alles zoals het hoort.

Academie voor Theater en Dans

Helemaal goed. Duidelijke website. Goede communicatie. Snelle levering. Geen gedoe.

Monta-EL Service

Snel en goed, goed geholpen door personeel. top