De Hoef

Aankoop luxalon planfond badkamerlampjes

Contact via chatten. Prima verlopen. Vlot en deskundig geholpen.

raap elektro en bouwservice

alles volgens afspraak en duidelijke webshop

tevreden klant

Goed en snel

snelle levering. 2 artikelen ontbraken terwijl ze wel op de pakbon stonden. Na reactie excuses en direct nageleverd.
Klasse, een foutje kan iedereen eens maken!!

G. A. Opmeer

Aankoop plafond delen

Chauffeur die panelen kwam bezorgen trok de plastic tape die om de panelen zat stuk daardoor kwam er zo veel kracht op de zijkanten van 1 paneel te staan dat er verschillende deuken in de panelen... Chauffeur die panelen kwam bezorgen trok de plastic tape die om de panelen zat stuk daardoor kwam er zo veel kracht op de zijkanten van 1 paneel te staan dat er verschillende deuken in de panelen zitten. Gelukkig is het de onderkant van de panelen, dus je zal er uiteindelijk niets van zien. Maar is natuurlijk niet zo netjes, kan beter door gesneden of los geknipt worden.

PSB Montage

Hdf plafond

Uitstekend contact en het nakomen van de afspraken, perfect geleverd.

Mevr. Cuijpers

Luxalon panelen

Wij hebben Luxalon panelen besteld en direct betaald. Helaas hebben wij niet de panelen op de afgesproken datum mogen ontvangen. Heb er achteraan gebeld en blijkt dat de fabrikant zonder opgaaf van... Wij hebben Luxalon panelen besteld en direct betaald. Helaas hebben wij niet de panelen op de afgesproken datum mogen ontvangen. Heb er achteraan gebeld en blijkt dat de fabrikant zonder opgaaf van reden de levertijd met 1 week had doorgeschoven.
Blij en opgelucht hebben wij de plafondpanelen nu in goede orde mogen ontvangen en ontvingen de volgende dag een bloemetje als excuus. Heel erg bedankt voor jullie tijd en moeite. Bedankt ook voor de zeer klantvriendelijke attentie!

aljvanderham

Plafond

Keurige en vriendelijke afhandeling van de bestelling. De aflevering heeft volgens afspraak plaatsgevonden.

BaS

Aan te bevelen

Materialen waren niet op voorraad. Telefonisch een goed alternatief geboden. Netjes op tijd gebracht. Volgende keer weer!

SGZ

Goed geregeld