E.h.huigen

Snelle levering alleen geen naam op het pakket gezet. Werd geleverd in een bedrijf van 400 personen. Niet leuk voor repro om. Uit te zoeken voor wie het pakket was

Stefan

Goed advies via de chat, snel geleverd.

goed advies via de chat, snel geleverd.

Instact

Plafondklemmen prima oplossing

Goede kwaliteit goed bereikbaar. Prijs en verzendkosten zijn hoog

H. Hobbeling

Ouderwetse service

In eerste instantie problematisch werken met metal stud maar door goed advies van monteurs die ter plekke kwamen kijken werd het professioneel opgelost

HAKKY Schoenreparatie en sleutelservice

Besteld-netjes gebeld dat het iets later werd-keurig op afgesproken dag in huis !

Micro-Serve

Snelle afhandeling en goede communicatie

Snelle aflevering en prettige meedenkende communicatie

Rob Vd kruk

Super geregeld telefonisch besteld volgende dag in huis ! Prima service dik tevreden

Peter

Slechte bezorging

Duurde lang,

Reactie Afbouwmateriaal.com:

De artikelen willen nog weleens in backorder staan. Dit melden wij ook altijd aan de klant via de mail. Een wachttijd van ca. 2 weken is inderdaad lang.

David

Jammer

De levering was snel bezorgd, maar de prismaplaat die ik ontving was gebarsten tijdens transport. Gelukkig had ik slechts een klein stuk er van nodig voor een knutsel project en niet om hem... De levering was snel bezorgd, maar de prismaplaat die ik ontving was gebarsten tijdens transport. Gelukkig had ik slechts een klein stuk er van nodig voor een knutsel project en niet om hem daadwerkelijk in een licht armatuur te plaatsen.

Reactie Afbouwmateriaal.com:

Inderdaad jammer dat deze plaat via de post.nl beschadigd is aangekomen. Gelukkig heeft u het goed kunnen oplossen.

C'est bon bon

Super service

prijs is prima. medewerkers verlenen prima servive. afspraak wordt uitstekend nagekomen