Bibliotheek

Materialen ophangsysteem

Autobedrijf Ketting

Aankoop planfondplaten

Site is gebruiksvriendelijk, aankoop snel en goed geleverd.

Maurice Janssen

Gang van zaken compleet Armstrong Systeemplafond

Ik heb verschillende malen contact met jullie gehad over de keuze van het systeemplafond.
ben hierbij goed geïnformeerd en alles verliep volgens afspraak.

The Rock | reclame & media

Snelle goede service

Goede service en snelle levering

Georges mewissen

Zeer goed geholpen en begelijd

Zeer goed geholpen met wat ik moest doen en hoeveel ik nodig had graag nogmaals dank hiervoor

J de Schrijver

Levering voor onze nieuwe bandkamer

Alles werd netjes en snel geregeld en geleverd.

Herbergier Ede/ Emma Meulenbeld

Goede materialen/ prijsverhouding

Makkelijk bestellen. Snelle levering.

Maharishi Ayurveda

Aanrader

goed

Pacioli Beheer B.V.

Helemaal goed

Levering volgens afspraak. Snel en correct antwoord op alle vragen.
Een volgende keer opnieuw bij Sisto

Particulier

Zoek het beter ergens anders!!!

Via mail belofte over verzending ontvangen. Drie dagen later pas halogeen spotjes ontvangen. Blijken ze ook niet van het juiste formaat. Vervolgens de op de website gevraagde procedure voor... Via mail belofte over verzending ontvangen. Drie dagen later pas halogeen spotjes ontvangen. Blijken ze ook niet van het juiste formaat. Vervolgens de op de website gevraagde procedure voor retourneren gevolgd via sistoshops. Hier gebruikt men vertragende tactieken en bijdehande verkooptrucs om mij het plafond te laten aanpassen zodat ik iets aan de spotjes heb. Ik ga hier dus never nooit meer iets bestellen. Als ik zeg dat ik het wil retourneren dan wil ik retourneren. Wat een dramatische service is dit!

Reactie Afbouwmateriaal.com:

Bestelling geplaatst van 4 lampjes met de verkeerde diameter. Sistoshops heeft aangeboden tegen een gereduceerd tarief 4 nieuwe spots hiervoor te bestellen zodat de lampjes wel gebruikt konden... Bestelling geplaatst van 4 lampjes met de verkeerde diameter. Sistoshops heeft aangeboden tegen een gereduceerd tarief 4 nieuwe spots hiervoor te bestellen zodat de lampjes wel gebruikt konden worden. Was helaas geen oplossing voor de klant waardoor het totale aankoopbedrag binnen een week is teruggestort.