van der Ven

Seats and Sofas

Ervaring is Goed

Jan Smeets

Bestelling door Timmerbedrijf Offermans

Voor de eerste keer iets besteld. nadat ik de bestelling verzonden had werd binnen 10 minuten telefonisch contact met mij opgenomen, en alles nogmaals doorgenomen. de volgende dag voor 10 uur had... Voor de eerste keer iets besteld. nadat ik de bestelling verzonden had werd binnen 10 minuten telefonisch contact met mij opgenomen, en alles nogmaals doorgenomen. de volgende dag voor 10 uur had ik de spullen in bezit.

gert haas

Isolatie mareriaal

makkelijk besteld,op de afgesproken tijd netjes afgeleverd. alleen de levertijd is wat aan de lange kant.1 Week.

Sandra

Supersnelle reaktie! Top!

Ik had in de morgen besteld en smiddags kreeg ik al een telefoontje dat het een paardagen later bezorgd kon worden.
Wij superblij want nu konden we snel verder met ons plafond. Hartelijk dank!

Erelkhegbaatar Lkhagva

Cinewall tv meubel

Het is eerste keer dat ik zoiets online koop en deze keer aardig gelukt. Firma heeft eerst op mijn vraag besntwoord via mail waarin hoe ik kan bestellen. Rest allemaal uitstekend verlopen binnen... Het is eerste keer dat ik zoiets online koop en deze keer aardig gelukt. Firma heeft eerst op mijn vraag besntwoord via mail waarin hoe ik kan bestellen. Rest allemaal uitstekend verlopen binnen termijn van 1-5werkdagen, zelfs één dag vroeger dan gepland was ( woensdag ipv donderdag ). Product is uitstekend zoals wat op internet kunt zien en mijn kinderen zijn dol op onze keuze , heel tevreden.

Michel Toonen

Top service!

Omdat ik niet zeker was van of de kleur van de cinewall die ik wilde paste in de huiskamer, heb ik een plankje met de kleur gevraagd om te kunnen oordelen.
Dit is netjes opgestuurd, waardoor...
Dit is netjes opgestuurd, waardoor ik een goede keuze kon maken qua kleur.

Goede service dus!

m.veenman

Netjes geregeld en goede service

Snelle reactie op je besteling

Prins

Conclusie over service van afbouwmateriaal.com

Goede webside, keurige telefonische informatie
over de produkten, levering snel, alleen vervelend dat je volle dozen moet bestellen, wij
hadden nog maar 8 tegels nodig maar moesten...
Goede webside, keurige telefonische informatie
hadden nog maar 8 tegels nodig maar moesten daarvoor een hele doos bestellen en hebben dus
veel over en de chauffeur zou bellen voordat hij kwam, maardat heeft hij niet gedaan

H.Grijspaardt

Goede begeleiding bij aankoop.

Chat functie is perfect bedacht. Helpt tijdens het bestellen en klaar zetten in de winkelwagen.

wil de graaf

Goed, behulpzaam

Snelle levering. oplossingsgericht. Prima seevice ook bij levering

Blijf vooral zo doorgaan