8.3/10
Snelheid terugbellen
Heldere advisering
Algemene tevredenheid

J. Stapersma

Na telefonisch contact vlot antwoord: Wilde perse persoonlijk kennismaken met de advocaat voor opdrachtverstrekking en dit bleek dezelfde middag nog mogelijk. De belangen van mij zijn adequaat...

De tariefstelling op de webside is heel duidelijk. Is een pre t.o.v. andere advocatenkantoren en heeft voor mij de doorslag gegeven om voor Aegis te kiezen

Duidelijker zijn op de webside over wat de serviceverlening vanuit de bijkantoren inhoudt. Ik dacht dat vanuit Leeuwarden ook fulltime dienstverlening plaatsvond, maar hier vinden dus spreekuren plaats na afspraak. Meer niet.

A.W. van den IJssel

Door mij was contact gezocht i.v.m. het realiseren van een beëindigingsovereenkomst. De werkzaamheden werden uitgevoerd o.b.v. heldere afspraken. Juist toen de onderhandelingen wat stroever leken te...

Heldere en eerlijke communicatie.

Verbeterpuntje zou kunnen zijn het managen van de verwachtingen door aan te geven wanneer er een reactie verwacht mag worden. Dat ging op enkele keren na op zich goed, maar één of twee keer verwachtte ik een reactie en kwam deze een dag of twee dagen later.

Siemensma

Gemiddeld cijfer een 7, Dit omdat ik vond at wij zelf als klant wel heel veel zelf in de leed waren.

vriendelijk, bereikbaar,

kennis tav concurrentie beding als relatie beding.

Ik ben zeer tevreden. Ik ben goed geholpen. De advocaat was begripvol en meedenkend in de oplossing.

Behulpzaam en duidelijk

Bellen voor t eerste contact had iets sneller gemogen, omdat t werk een deadline had aan gegeven wanneer ze antwoord wilde hebben van mij. Daar werd ik zenuwachtig van. Maar is goed gekomen.

Y. Brouwer de Vries

Een goede ervaring, zowel telefonisch als via de mail.

N.v.t. Ben doorestuurd van mijn eigen verzekering na Aegis

Ne

I.M. Kuitert-van Schie

Nadat duidelijk was wat mijn vragen waren, zijn deze uitermate correct en zeer toereikend uitgelegd en toegelicht.

Nee die zijn mij niet bekend, doordat ik het product via een andere partij heb afgesloten.

Dus ook deze zijn hier wat mij betreft niet aan de orde.

A. Wouda

Prettig, snel advies.

De advocaat van wie ik advies kreeg luisterde naar mij en paste daarop haar beleid aan.

Doorgaan met luisteren

Mw. mr. R. Neef, juriste heeft voor mij bemiddeld mbt de vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever Azimuth Geodetic.

Ik heb geen product aangeschaft, uitsluitend gebruik gemaakt van een dienst.

Vraagstellig bij punt: Sterke punten van deze enquette aanpassen.

M. De Boer

Correcte begeleiding. Heel tevreden over de bejegening naar mij toe en naar werkgever.

Werker wist goed aansluiting te vinden bij de wensen van mij als klant. Zei ook altijd: "Tot uw dienst", wat een goed gevoel gaf.

Uitstekende begeleiding door Laura van der Heide bij mijn ontslag. Duidelijk over de procedure en mogelijkheden en zeer empathisch. Uiteindelijk ook met goed resultaat.

makkelijk contact, helder