Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Rohaan

Begin goed maar halverwege door iemand anders overgenomen toen was het net of er energie meer werd ingestoken

Begin van was goed

Overname

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte heer,
Geachte heer,
Wij betreuren deze review en daarom hebben wij u geprobeerd te bellen om deze te bespreken. Helaas werd er niet opgenomen. Overigens is uw kwestie niet "halverwege overgenomen" maar waargenomen tijdens afwezigheid van een kantoorgenoot op een moment dat tussen u en uw werkgever al een minnelijke regeling was getroffen. Op dat moment ging het dus slechts nog om een correcte aanpassing van de vaststellingsovereenkomst.
Aegis advocaten

Jonneke Stamhuis

Betrokken

niet tijdens bezoek op de klok kijken

Geoffry

Goed, snelle reactie

Direct telefonisch contact

Nvt

Privé

Snelle actie en goed resultaat

Snel en duidelijk contact. Zowel telefonisch als via mail

Snelle, accurate, volledige dienstverlening

Snel en volledig

Prima contact !!

heldere uitleg

Communicatie was erg helder en duidelijk

Besproken punten nog even nalezen alvorens een concept uit te sturen zonder die details.

B. Taverne

Positief, de advocaat hoorde goed mij verhaal aan en heeft mij goed geadviseerd en geholpen.

Denkt goed mee

??

Ik heb een beter resultaat behaald met de advocaat dan ik alleen had behaald

Duidelijk wat men doet bij welk pakket

Misschien de prijs niet benoemen/die alleen op aanvraag geven

E. v.d. Meulen

Werd prima geholpen, ook al heeft de jurist in principe niet heel veel hoeven doen (hij wilde overigens wel voor mij bemiddelen, maar dat hoefde voor mij niet. Was prima als ondersteuning. Ook fijn... Werd prima geholpen, ook al heeft de jurist in principe niet heel veel hoeven doen (hij wilde overigens wel voor mij bemiddelen, maar dat hoefde voor mij niet. Was prima als ondersteuning. Ook fijn dat dit het een specialist is.

Goede kennis van zaken, heldere uitleg gegeven. Begrijpelijk

Er zat druk op de zaak, terugbellen was wat lastig. Uiteindelijk veel via de mail gedaan. Was handig geweest om een direct nummer te hebben van de jurist, maar mail ging heel snel.