Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
8.3/10
Nakomen van afspraken

Zeer snel en deskundig geholpen.

M. Bollemaat

Ik werd goed geïnformeerd, en er werd tijd voor mij genomen

prima uitleg, word tijd voor je genomen

geen.

P. van Boven

Prettige en snelle service.
Afspraken worden nagekomen op afgesproken tijd

prettige samenwerking

nee

C. Zieleman

De start was al rommelig. Men vergat mij terug te bellen, waarop ik zelf er achteraan moest.
De eerste afspraak was gehaast, maar ik dacht dat het wel goed zou komen.
Tijdens het proces...

Zorgvuldiger met d e klant omgaan. Ik werd voor het maken van de eerste afspraak vergeten. En bij de afronding van het geheel werd ik anderhalve week vergeten door de advocaat. Erg slordig wat nog meer problemen met mijn bedrijf heeft opgeleverd.

Reactie Aegis Advocaten:

Wij betreuren het dat mevrouw ontevreden is over de behandeling van haar zaak waarin wij ons overigens niet herkennen.

Tijdens onze werkzaamheden hebben we hiervan ook geen kennis genomen maar pas middels deze review. Naar aanleiding hiervan hebben wij herhaaldelijk contact gezocht met mevrouw Zieleman om de haar geuite onvrede te bespreken.

Wij vinden het namelijk belangrijk om te leren van deze signalen en zo mogelijk het ongenoegen weg te nemen.

Helaas is het tot op heden niet gelukt om dit contact te leggen.

C Oosterik

Ik ben zeer tevreden over hoe ik ben behandeld door mijn Advocaat.
Zij heeft mijn vraag erg goed beantwoord en op mail toegestuurd.

Ik ben doorverwezen naar jullie. het was voor mij een opluchting omdat diegene mij niet serieus nam.

Geen opmerking

Oresta van Marion

Kordate, afhandeling in goed overleg.Vlotte, duidelijke communicatie.

Ik vond de samenwerking en snelle reactie erg fijn

Jack Piket

Deze was prettig en vertrouwd

Afspraak is afspraak

Jack Piket

Het eerste contact was gelijk vertrouwd. Er werd duidelijk verteld wat de bedoeling is en wat er verwacht kan worden en wat men ging doen

Duidelijkheid en snel reageren

Aegis werd mij aangeraden. Mijn case was erg 'straight forward'; ik wilde een juridische check gedaan hebben op een vaststellingsovereenkomst. De reden waarom ik erg tevreden ben over Aegis is omdat...

Snelle en nette reacties op vragen. Flexibele houding. Scherp geprijsde dienstverlening.

De antwoorden op mijn vraag waren correct vanuit een juridisch perspectief. Maar ik ben een gewone klant, geen jurist (anders had ik Aegis niet nodig gehad). Mijn tip is om dat in de reactie mee te nemen, zodat er naast het juridische antwoord ook een samenvatting bij zit waarbij de klant in gewone taal uitleg krijgt.