Heldere advisering
Snelheid terugbellen
8.3/10
Nakomen van afspraken

m. hoogstad

Goed en uitgebreid, vriendelijk.

Grondig advies, meer dan specifiek gevraagd. Was prettig, aangezien de extra informatie zeer nuttig was.

M. van der Kamp

Zeer professionele afhandeling van de onderhandelingen over een vaststellingsovereenkomst.

De heldere communicatie was voor mij het belangrijkst. De snelle afhandeling was ook heel fijn. Ik kreeg de indruk dat aan alles in mijn zaak werd gedacht.

Nee, ik ben zeer tevreden over jullie dienst.

sjaak van de locht

Goed,werd netjes en snel geholpen

werd goed en snel geholpen en kreeg een goede uitleg wat erging gebeuren in gewone jip en janneke taal.

M. Lansink

Zeer plezierig en duidelijk.

Goede telefonische uitleg.

Ik ben professioneel en strikt zakelijk ondersteund, met veel begrip voor mijn situatie maar ook met veel knowhow en bereidheid tot ruggespraak.

De professionaliteit en het strikt houden aan de letter van de wet. En de bereidheid te luisteren naar extra uitleg over bijv. context van situaties om het geheel van de behandelzaak te verduidelijken.

X

Mijn ervaring met de mij toegewezen advocaat was niet echt geweldig. In het eerste (telefonisch ) gesprek was er weinig gevoel voor mijn situatie. Omdat ik weinig wist van de situatie vroeg ik wat...

De klant meer ondersteunen. De meeste mensen hebben weinig verstand van juridische zaken daar om maken ze gebruik va een jurist.

Reactie Aegis Advocaten:

Wij betreuren het dat mevrouw Konijnenbelt onvoldoende inlevend vermogen heeft ervaren. De behandelend advocaat had dit graag vernomen tijdens de behandeling van het dossier zodat deze in de gelegenheid zou zijn gesteld om dit gevoel weg te nemen.

N Laan

Kundig bondig advies.

Duidelijk advies, fijne communicatie.

Op mijn adviesvraag werd snel en volledig antwoord gegeven.

Pro actief in de communicatie

Nvt

Uitstekend

Zeer goede ervaring t.a.v mijn casus.

Snel en adequate manier van handelen.

Neen