Heldere advisering
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Vrieling

Heel goed.

alle afspraken prima op tijd na komen. Goede hulp.

voor ons geen.

Rob

Geen slechte ervaring

deskundigheid

bereikbaarheid

J.iedema

Vlot en goede communicatie, duidelijk advies

Duidelijk advies

Leo Witteveen

Via mijn rechtsbijstand ben ik bij Aegis advocaten terecht gekomen, vanwege mijn ontslag waar een vaststellingsovereenkomst voorgesteld werd. Omdat ik van de taal en verwijzingen naar artikelen in... Via mijn rechtsbijstand ben ik bij Aegis advocaten terecht gekomen, vanwege mijn ontslag waar een vaststellingsovereenkomst voorgesteld werd. Omdat ik van de taal en verwijzingen naar artikelen in het BW die daarin gebruikt werden niet veel begreep, heeft de advocaat mij dit uitgelegd en een ander voorstel bij de werkgever gedaan. Uiteindelijk was er voor mij een beter voorstel gekomen van de werkgever, en ben ik hiermee akkoord gegaan. Zonder tussenkomst van de advocaat was mij dit zeker niet gelukt.

Advocaat weet meer uit een onderhandeling te halen als vooraf door mijzelf gedacht.

Omdat ik geen ervaringen heb met een advocaat, kan ik geen vergelijking maken voor verbeterpunten.

K. van der Aar

Perfect

onderhandelingsgeest

Dennis

Professionele hulp, goed contact,

Prima juridische hulp

is gegaan via UNIVE

Prettig en correct te woord gestaan.

Snelheid feedback

Melanie Galis

Helder advies

Cynthia Need

Ik kreeg plotseling te horen dat ik ontslagen werd bij het bedrijf waar ik 6 jaar heb gewerkt. Via mijn rechtsbijstandverzekering werd ik doorverwezen naar Aegis Advocaten waar ik deskundig en... Ik kreeg plotseling te horen dat ik ontslagen werd bij het bedrijf waar ik 6 jaar heb gewerkt. Via mijn rechtsbijstandverzekering werd ik doorverwezen naar Aegis Advocaten waar ik deskundig en professioneel ben begeleid tijdens mijn Outplacement traject! Ik heb met een gerust hart mijn handtekening gezet.

Snelle reactie, deskundig en professioneel

Wout Van den Hoek

Fijn en duidelijke hulp. Met hele korte lijnen wat zeer prettig werkt.

Korte lijnen, Duidelijk, Netjes, Komt afspraken na.

Geen.