Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
8.3/10
Nakomen van afspraken

De heer M. M. Pasman heeft mijn hulpvraag snel en accuraat opgepakt.

Over het hele traject ben ik zeer tevreden. Binnen 24 uur had ik een reactie van Aegis en had ik de heer Pasman persoonlijk gesproken.

Nee, met name de snelheid en de mondelinge toelichting heb ik als zeer prettig ervaren.

van Beek

De heer Pasman heeft mijn zaak mbt de VSO en bijbehorende vertrekvergoeding behandeld. Hij heeft dat heel snel gedaan en heel gestructureerd. Vanuit mijn werkgever is vervolgens de VSO op een paar...

Snel reagerend en op korte termijn een juridische actie ondernomen.

Nodig gehad n.a.v. beëindiging dienstverband

W.L.A. van Dorst

Ondanks de vakantie periode ben ik snel geholpen ook toen bijna na afloop een verandering in mijn situatie kwam, ben ik op een na mijn mening snel en goed geholpen .

zoals hierboven al omschreven !

N.V.T.

Berry de Jong

Snelle reaktie en correcte afhandeling

n.v.t.

Rixt Zeelenberg

Prima.

Ik kreeg professioneel advise. Er warden goede vragen gesteld. De advocataat maakte een deskundige indruk. Ook was er een goede follow-up. Dus de zaak werd goed gevolgd, afspraken warden gemaakt en nagekomen.

het juridisch jargon stond iets verder van me af en schiep in de communicatie wat afstand terwijl ik het wel kon volgen.

T. de Jong

Zonder meer positief. Communicatie verliep prima en de uitleg over de te volgen strategie was verhelderend.

Lastig te formuleren omdat ik dus (gelukkig) geen ervaring heb met andere advocaat kantoren.
Ik ben erg tevreden met hoe snel alles is afgehandeld. Voor mij was erg belangrijk dat alles snel zou worden afgehandeld.
Dat is zonder meer gelukt.

Nee.

Spike

Ik ben uiterst positief over Aegis Advocaten. Vooral met Roelf Bossen heb ik samen opgetrokken en die woorden kies ik bewust. Ik had aan hem een waardevolle partner voor mijn dossier en het voelde...

Zie hierboven. Deskundigheid, vriendelijkheid, betrouwbaarheid.

Ga vooral zo door!

A.Rugge

Ik heb het als zeer correct professioneel en prettig ervaren. Ik kreeg goede informatie en uitleg over mijn casus. Wat ik ook belangrijk vond was dat ik zelf duidelijk kon aangeven wat mijn wensen...

Naast volledige reactie een heldere toelichting met de high lights zodat ik als leek wel de termen en inhoud kon begrijpen en plaatsen
Zeggen wat je doet en doen wat je zegt komt volledig overeen
Als zeer prettig ervaren

Heb ik niet in deze

Caroline

Op een bijzonder moment in mijn leven hulp gevraagd aan Roelf Bossen. We hebben elkaar nooit ontmoet maar via telefoon en mail contact gehad en hij heeft mij goed verder geholpen.

Product vind ik niet de juiste benaming. Afspraak is afspraak heb ik ervaren, dat was in mijn situatie erg prettig. Het was zakelijk maar er was ook ruimte voor mijn minder zakelijke kant.