Heldere advisering
Snelheid terugbellen
8.3/10
Nakomen van afspraken

Bas

Ik ben zeer tevreden. De website heb ik niet bekeken en kan ik daarom niet beoordelen. Ik moet dit wel doen anders kan ik niet verder, ik maak er 5* van omdat ik overall erg tevreden ben.

Ik wordt erg snel teruggebeld en heb uitstekende adviezen gekregen van Mark. Ik vind hem erg kundig en hij is erg vriendelijk in de omgang.

Vooral zo doorgaan.

Mariska

Snel opgepakt.. goede bemiddeling

Correct.. snel en adequaat

Anders Klintborg

Professionell, snel en uiteraard fijn service.

Goede advies, snel en persoonlijk.

B Disbergen

Prettige en accurate hulp/advies ontvangen. Ook na afhandeling nog de mogelijkheid gekregen voor het stellen van evt. vragen.

Vlotte reactie na aanmelden.

G. G.

Zeker goed te noemen. Ik had meer (extra) directe begeleiding verwacht. Bij voorbeeld in een gesprek meegaan.
Marc heeft mij wel zaken duidelijk gemaakt. Deels gespiegeld en instructie recht...

zie boven

---

M. Akkerman

Prettige en professionele dienstverlening

Snel contact, voor jou is het een belangrijke zaak anders leg je het niet bij ze neer. En op die manier wordt er ook mee omgegaan. Hierdoor krijg je veel vertrouwen. Ook na afloop kreeg ik nog een hele duidelijk mail met alle resultaten en ook nog aandachtspunten voor de toekomst. Dat laatste hoeven ze niet te doen.

A. Waalboer

Heldere en duidelijke terugkoppelingen en welke stappen er gezet zijn en gaan worden.

snelle en duidelijke terugkoppelingen

Duidelijke informatie, makkelijk te bereiken, snel antwoord op vragen.

B.A.

Mijn zaak werd snel en accuraat opgepakt. De communicatie was helder en duidelijk. Afspraak = afspraak. Heb jullie daarom ook aangeraden bij een collega.

Communicatie, opvolging na het tekenen van de VSO en afspraak = afspraak

Aangeven in de mail/telefoongesprek als iemand de volgende dag vrij is.

B.A.

Communicatie, opvolging na het tekenen van de VSO en afspraak = afspraak

Aangeven in de mail/telefoongesprek als iemand de volgende dag vrij is.