Heldere advisering

Heel goed!

Goed contact en overleg.

Geen.

R. Beugelsdijk

Prima, heeft voldaan aan mijn verwachtingen.

Komt afspraken na en werkt snel wanneer dit noodzakelijk is.

Geen.

L.Mulder

Prettig en vakkundig

vriendelijke en duidelijke uitleg

nvt

Mark Weekamp

Professionele begeleiding.
Echter Regelmatig moeilijk te bereiken.
Er is niet veel ruimte voor mentale ondersteuning.
Vanwege de schijnbaar hoge werkdruk bij Aegis toch de indruk...
Professionele begeleiding.
Echter Regelmatig moeilijk te bereiken.
Er is niet veel ruimte voor mentale ondersteuning.
Vanwege de schijnbaar hoge werkdruk bij Aegis toch de indruk gekregen dat er geen tijd was om zich goed in te lezen in de nieuwe voorstellen voor de Vaststellings overeenkomst. Tot drie keer toe heb ik moeten corrigeren. Helpt niet mee in het vertrouwen krijgen in de juiste afloop als je ook al onder mentale druk staat. Gelukkig is het uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Volharding in het behalen van het meest gunstige /optimale resultaat.

1) Meer zorgvuldigheid in voorbereiding naar een gesprek met een Cliënt. Het neemt ook de ongerustheid/stress weg als je wel precies weet wat er nu wel en niet akkoord is in de onderhandelingen. 1) Meer zorgvuldigheid in voorbereiding naar een gesprek met een Cliënt. Het neemt ook de ongerustheid/stress weg als je wel precies weet wat er nu wel en niet akkoord is in de onderhandelingen.
2) Voor de Advocaat is een Vaststelling procedure misschien een "alledaagse procedure", voor een Cliënt die 28 jaar bij een werkgever zit en waarvan zijn vrouw ook nog net in een Kanker onderzoek zit, niet. Er zijn dan te veel onzekerheden en onduidelijkheden. Een duidelijke uitleg over de aanpak, mogelijk tijdbestek, etc. zou echt fijn zijn. Misschien een folder/flyer?
3) Ook de wederkerende dreigementen van mijn werkgever die er telkens op zinspeelt om dan maar het "opleiding Traject voor een andere functie" te starten. Is een doemscenario! (meerdere collega aan kapot zien gaan). Ik zou graag zien dat hier ook mogelijkheden voor komen om toekomstige cliënten te ontzien. Dat deze druk wat meer weggenomen wordt.

F.W.A. de Vijlder

Redelijk tot goed

x

Mensen die om rechtshulp vragen zitten met vragen waar ze door omstandigheden dringend antwoord op willen krijgen.
Verzoeken via telefoon of mail zou adequater opgepakt kunnen worden.

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte heer De Vijlder,
Geachte heer De Vijlder,
In de regel bellen wij altijd binnen 24 uur terug. Als het kan doen we dat natuurlijk eerder maar in verband met afspraken / andere verplichtingen lukt dat niet altijd.
Aegis Advocaten

Martijn Anemaat

Heldere communicatie en goede, professionele hulp van de betreffende advocaat

Professionele en heldere communicatie

Eerste contact verliep wat stroef; ik werd niet gebeld op het afgesproken tijdstip en moest zelf contact leggen. Daarna wel alles volgens afspraak.

Fedde Heijmans

Goede ervaring. Prettig en volledig advies, met goede tekst en uitleg.

Goede ervaring met arbeidsrecht

Bereikbaarheid/response.

arnoldus

Duidelijk uitleg over de situatie en wat de mogelijkheden zijn en wat onze rechten zijn

duidelijkheid

beter bereikbaar zijn

Rob Pover

Zeer goed

Kennis en ervarihg

Vera Lettinga

Uitstekende advocaat, zeer correct en alles volgens afspraak.

Goede heldere uitleg van de mogelijkheden. Afspraak is afspraak!

Geen, ik ben zeer tevreden.