Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Geen bedrijf

Heb ze net een mail gestuurd ff afwachten

Nog geen idee

Ga zo door

J Klingenberg

Vriendelijk

duidelijkheid

ga zo door

R S

Onze ervaring is erg matig en

Geen sterke punten waargenomen

Communicatie verbeteren en dan vooral luisteren naar de klant en de informatie van de klant lezen alvorens het gesprek aan te gaan. Tevens de arrogante houding laten varen. Klant voorstellen doen... Communicatie verbeteren en dan vooral luisteren naar de klant en de informatie van de klant lezen alvorens het gesprek aan te gaan. Tevens de arrogante houding laten varen. Klant voorstellen doen die later niet haalbaar blijken te zijn.

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte heer,
Wij betreuren uw beoordeling van onze dienstverlening. Zoals wij u telefonisch hebben laten weten, zijn 4 van de 5 door ons gedane voorstellen overgenomen door de werkgever....
Geachte heer,
Het voorstel dat niet is overgenomen is in de rechtspraktijk (desalniettemin) gebruikelijk hetgeen de reden is dat we dit voorstel - na instemming van u - ook hebben gedaan.
Met betrekking tot de communicatie merken wij op dat u door ons altijd onverwijld geïnformeerd bent over lopende ontwikkelingen in de kwestie.
Wij betreuren zogezegd deze beoordeling en wensen wij u in de toekomst veel succes.
Aegis advocaten

Unive Services

In 1 woord zeer goed !!!!!!!

Contact, Kennis, Goede advocaat ! Iemand die je belangen behartigt.

Geen ga zo door !

Marcel de Haas

Hulp bij opstellen VSO

Kennis

Afspraken nakomen, advisering

Regina Breederveld (BVI-Vitreq bv)

Het was een behoorlijke haastklus jammer genoeg. Zelf was ik wel enigszins bekend met vaststellingsovereenkomsten, maar als het jezelf betreft, ben je toch minder scherp op alles, en is hulp hierin... Het was een behoorlijke haastklus jammer genoeg. Zelf was ik wel enigszins bekend met vaststellingsovereenkomsten, maar als het jezelf betreft, ben je toch minder scherp op alles, en is hulp hierin zeker welkom. De advocaat had helaas ook niet veel tijd (ik neem aan omdat een rechtsbijstandverzekering ook niet veel betaald en hij had prive ook wat verlof). Daarnaast had de werkgever een forse tijdsdruk opgelegd en had ik geen zin in een zwaar gevecht omdat dit behoorlijk veel energie kan kosten. De advocaat was mijns inziens wel kundig, heeft ook tips gegeven, maar we hadden er wellicht wat meer uit kunnen halen qua vergoeding. Ook zijn we (beiden) vergeten te controleren of het salaris in tussentijd niet verhoogd zou worden (ivm cao), waardoor de vergoeding sowieso hoger had kunnen uitvallen.

De advocaat had zeker kennis van ontslagvergunningen en de werkwijze hierin. Snel schakelen verzacht ook enigszins de pijn.

Nagaan of de werkgever inderdaad een ontslagvergunning bij het UWV heeft aangevraagd. Weet nog altijd niet of dit idd het geval was... En controle of er tussentijds (in heb vanuit werkgevers zijde... Nagaan of de werkgever inderdaad een ontslagvergunning bij het UWV heeft aangevraagd. Weet nog altijd niet of dit idd het geval was... En controle of er tussentijds (in heb vanuit werkgevers zijde een opzegtermijn van 4 maanden!) er geen (cao) verhoging plaatsvindt. Dit kan voordelen hebben mbt de vergoeding.

J J

Tegengevallen.

Op inhoud prima.

Mijn advies is om niet alleen zakelijk op inhoudelijke punten te reageren, maar ook oog te hebben voor het betrekkingsniveau. Ik had het gewaardeerd dat ik als mens wordt gezien, niet als casus of... Mijn advies is om niet alleen zakelijk op inhoudelijke punten te reageren, maar ook oog te hebben voor het betrekkingsniveau. Ik had het gewaardeerd dat ik als mens wordt gezien, niet als casus of dossier. Er zit een mens aan de andere kant van het scherm die de mail leest. Terugkomen op vragen of geven van een reactie op iets dat ik voorleg had ik fijn gevonden en mijn beoordeling positiever gemaakt.

Reactie Aegis Advocaten:

Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van uw beoordeling hadden wij reeds contact.
Geachte mevrouw,
Naar aanleiding van uw beoordeling hadden wij reeds contact.
Daarbij hebben wij u in algemene zin verteld dat wij bij onze dienstverlening zonodig in onze rol dienen te blijven hetgeen betekent dat wij de emoties van onze cliënten - die volkomen begrijpelijk zijn - helaas niet altijd kunnen vertalen in juridische argumenten.
Wat verder meespeelde is dat bij het treffen van de regeling, u op vakantie was op een ander continent met een andere tijdszone hetgeen de mogelijkheden van een vlotte telefonische afstemming niet bevorderde en waardoor vooral is gecommuniceerd per email.
Wij wensen u in de toekomst veel succes.
Aegis advocaten

F. Pals

Heel goed geholpen

Reactiesnelheid, duidelijke uitleg, adequate hulp

Smeding Groenten en Fruit

Aegis Advocaten heeft mij geholpen met een vaststellingsovereenkomst. Geweldige hulp in een moeilijke periode en beter resultaat dan ik zelf had kunnen verkrijgen.

Duidelijke uitleg.
Nemen je de zaken uit handen.

Algemeen wat meer reclame voor advocaten. Als werknemer zit je in de initiële gesprekken alleen, waar het bedrijf vaak met meerdere mensen zit. Denk dat veel mensen de waarde van een advocaat bij... Algemeen wat meer reclame voor advocaten. Als werknemer zit je in de initiële gesprekken alleen, waar het bedrijf vaak met meerdere mensen zit. Denk dat veel mensen de waarde van een advocaat bij dit soort zaken niet weten.

Cosar

Was erg prettig! Ben goed geholpen.

Komt afspraken na!