Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Ad de Kok

Prima; deskundig, snel en vriendelijk

Snelle 1e reactie en vervolgacties

Nee

Vos

Vakkundig, eerlijk, direct, duidelijk

Zie beschrijving ervaring

Tessa

Zeer goed. Ik voel me gehoord. Ik ben erg goed geholpen door de zaak heen en heb het juiste advies en hulp gekregen.

Zeer vriendelijk aan de telefoon (alleen telefonischcontact gehad). Geruststellend en komen afspraken na.

In mijn ervaring is alles goed gelopen, ik ben niet tegen min punten aa gelopen.

Aart Plas

Prettig en goed

Geen kommentaar

Geen komentaar

Margriet Dekker/Alfa Accountants

Mijn ervaring was positief. Ik werd vakkundig geholpen en alles werd duidelijk aan mij uitgelegd.

Ik werd snel geholpen

Ik heb geen verbeterpunten

Gert Lenting

Professioneel, deskundigen begripvol.

nee

Telefonische bereikbaarheid van contactpersoon danwel de wachttijd op een terugbelverzoek.

Sander Robbers

Perfect geholpen met de controle van het sociaal plan. Zeer goed geholpen met de communicatie richting mijn werkgever.

Duidelijke communicatie en zijn echt de directe contactpersoon met de werkgever in mijn geval

Tijdens vakantie periode duidelijkheid geven met betrekking tot overdracht en bereikbaarheid

Paul Kommerkamp

Professionele organisatie waar goede afspraken mee gemaakt kunnen worden. Uitstekend geholpen

goede kennis van zaken en deskundig advies

Leone de Lange

Positief, ervaren persoon, goede begeleiding

Kennis van zaken

Communicatie kan net wat beter (werd meerdere keren niet teruggebeld)

Zeer professioneel, helder en duidelijk

Professioneel, heldere en duidelijk en goede communicatie. Snelle reactie, proactieve voorstellen en komt snel tot de kern. De heer Pasman neemt veel zorgen weg en geeft steun en goede adviezen. Je... Professioneel, heldere en duidelijk en goede communicatie. Snelle reactie, proactieve voorstellen en komt snel tot de kern. De heer Pasman neemt veel zorgen weg en geeft steun en goede adviezen. Je zaak is in goede handen bij de heer Pasman!!