Heldere advisering
Algemene tevredenheid
Snelheid terugbellen
Nakomen van afspraken

Tamara Kelderman

Het contact met Aegis Advocaten heb ik als zeer prettig ervaren. De heer Bossen reageerde snel op e-mails en nam telefonisch contact op als dat nodig was. Hij gaf persoonlijk advies en de... Het contact met Aegis Advocaten heb ik als zeer prettig ervaren. De heer Bossen reageerde snel op e-mails en nam telefonisch contact op als dat nodig was. Hij gaf persoonlijk advies en de informatie was uitgebreid, duidelijk & deskundig.

Goede begeleiding tijdens het proces, snelle afhandeling en goed persoonlijk advies.

Het contact was best formeel. Persoonlijk mag het van mij wel iets minder formeel. Al snap ik dat het misschien niet gebruikelijk is in de advocatuur.

I.W.

Juridisch advies en ondersteuning bij vso.

Ik ben snel en adequaat geholpen, ze zijn echt opgekomen voor mijn rechten.

Geen.

Rob van der Es

Uitstekend geholpen door advocaat Marc Pasman

Prima ondersteund door advocaat Marc Pasman, hij hield het overzicht tijdens de gehele procedure, en heeft mij en mijn gezin door een hele moeilijke periode weten te lozen. Het uiteindelijke... Prima ondersteund door advocaat Marc Pasman, hij hield het overzicht tijdens de gehele procedure, en heeft mij en mijn gezin door een hele moeilijke periode weten te lozen. Het uiteindelijke resultaat was nóg beter dan ik had mogen hopen! Hij heeft kortom mijn belangen uitstekend behartigd.

n.v.t.

Claudia

Duidelijke uitleg

Er was een deadline en bij mij emotie door het onverwachte ontslag dus heb zelf een aantal keer moeten nabellen voordat ik iemand te spreken kreeg over mijn zaak. Ik werd toen wel gerust gesteld... Er was een deadline en bij mij emotie door het onverwachte ontslag dus heb zelf een aantal keer moeten nabellen voordat ik iemand te spreken kreeg over mijn zaak. Ik werd toen wel gerust gesteld maar het eerste telefoontje had wat mij betreft wat eerder gemogen.

hans

Uitstekend! De afwikkeling rondom mijn ontslag heeft uiteindelijk een zeer goed resultaat opgeleverd, en ben ik gedurende de onderhandelingen zeer goed geadviseerd omtrent de afwikkeling.

Uitstekende kennis van arbeidsrecht, uitstekende communicatie en informatie. Advies op maat.

Domino's Pizza Netherlands BV

Heel erg goed, snel en prettig!

Persoonlijk contact

Eigenlijk niks, maar het kan altijd sneller dan snel

Peter Eikelboom

Ik ben zeer tevreden met de juridische bijstand van Aegis Advocaten bij mijn ontslagprocedure

Goed bereikbaar, proactieve houding, deskundig advies en daardoor juridisch ontzorgd. Precies wat ik nodig had.

Geen, vooral zo doorgaan!

Bas Wijffels

Prima belangenbehartiging bij opmaken van vaststellingsovereenkomst met werkgever. Heeft uiteindelijk aanzienlijke verbetering van mijn positie opgeleverd zonder te escaleren naar rechtbank. Snelle... Prima belangenbehartiging bij opmaken van vaststellingsovereenkomst met werkgever. Heeft uiteindelijk aanzienlijke verbetering van mijn positie opgeleverd zonder te escaleren naar rechtbank. Snelle en accurate afhandeling

Snel dossier overgenomen van vaste rechtsbijstandsadviseur. Goede kennis van arbeidsrecht. Zakelijk, correct en accuraat.

Voor mij was de dienstverlening goed. Voor cliënten die behoefte hebben aan meer een luisterend oor en empathie zou wellicht meer tijd vrijgemaakt mogen worden.

Am

Professional en goed service

Duidelijk uitleg en helder in communicatie.

M.J van der Veen

Zeer duidelijke communicatie en correcte afhandeling.

Zeer duidelijke uitleg van de mogelijkheden