Duidelijke en snelle offertes. Bewijsexemplaar is fijn.

M. ter Haar

Nee, niet tevreden, ik heb op basis van een plaatje op de website een verspreidingsgebied gekozen waarin Nunspeet valt, echter bij verschijnen bleek deze editie helemaal niet in Nunspeet te worden...

Reactie Advertentiegroothandel:

De advertentie is geplaatst in De Stentor editie West-Veluwe, waar Nunspeet onder valt. De krant is gewoon in Nunspeet verspreid en de klant heeft ook een digitaal bewijsnummer van de plaatsing ontvangen. Er lijkt dus niets fout te zijn gegaan. Wij hebben de klant gevraagd om een exemplaar van de krant waar de advertentie niet in zou hebben gestaan, maar deze hebben wij helaas niet mogen ontvangen.

Rob Crijns kappers

Niet goed , ik had een vacature en stond links in de bovenhoek in de verdrukking , viel totaal niet op heb er niemand over gehoord en geen reactie op gehad , voortaan weer FB en insta

Reactie Advertentiegroothandel:

De advertentie is op een reguliere advertentiepagina geplaatst. Voor een speciale plek in de krant, waar in dit geval niet om is gevraagd, worden door de uitgever over het algemeen meerkosten gerekend. Het is spijtig dat de advertentie geen reacties heeft opgeleverd, maar net als bij Facebook en Instagram is het succes van een advertentie vooraf niet in te schatten. Vergelijkbare advertenties van andere klanten hebben wel het gewenste resultaat opgeleverd. Voor vacatureplaatsingen raden wij over het algemeen aan wel te kiezen voor een groter formaat (vanaf 1/8 pagina) advertentie dan de gekozen 1/16 pagina. Dit hebben wij vooraf ook aan de klant geadviseerd.

Corry

Handig dat er snel gebeld wordt en dat ik " aan de hand genomen" word.

Karin van Oosten

De website is duidelijk.

Reactie Advertentiegroothandel:

Er zit, door het drukproces, altijd wel iets verschil tussen een afdruk op krantenpapier en een schermafdruk. Omdat de ontworpen advertentie aan alle technische specificaties voldeed, zou deze niet onscherp in de krant mogen verschijnen. Indien dit wel het geval is, dan gaan wij graag in overleg met de uitgever over een mogelijke compensatie. Wij hebben de klant gevraagd om meer informatie om deze klacht op te lossen, maar helaas geen reactie meer ontvangen.

Zeer snelle reactie en actie. Geheel perfect verlopen.

Goed advies gekregen en hulp bij de keuze van de advertentie

Ik ben goed geholpen, duidelijke website en klantvriendelijkheid