Zeer goed begeleid op voor mij onbekend terrein. Snel begrip en afhandeling.

Carlo Sihasale

De prijs was misleidend.

Reactie Advertentiegroothandel:

De klant had graag gezien dat de prijs inclusief opmaakkosten op onze site wordt gepubliceerd. Aangezien niet iedereen gebruik maakt van de mogelijkheid de opmaak door Advertentiegroothandel te verzorgen en de keuze hiervoor dus optioneel is, publiceren wij de opmaakkosten (uitsluitend van toepassing bij advertenties onder de 250 euro) expliciet als mogelijke toevoeging. In geen geval was de prijs dus misleidend.

HH trade

Nee oplichterij zou woensdag geleverd worden

Reactie Advertentiegroothandel:

De advertentie van de klant is geplaatst in FlevoPost. De klant bleek helaas zelf de krant niet te hebben ontvangen. De uitgever heeft de klacht onderzocht en geeft aan dat het incidenteel kan voorkomen dat een bezorgfout wordt gemaakt, maar dat de wijk van de klant niet is overgeslagen.

Duidelijke website, vond snel waar ik moest zijn.

Huizinga

Website was duidelijk, duidelijke communicatie na beginnersfout, onze fout op prettige en voor ons eenvoudige manier gecorrigeerd.

Autobedrijf Jan Snel M.V.

Telefonisch onaangenaam te woord gestaan
Advertentie duidelijk en goed te vinden, mooie kleuren

De website vond ik niet helemaal duidelijk. Ik zag wel afmetingen, maar kon niet goed bedenken hoeveel tekst daarin zou passen en of het een staande of liggende advertentie zou worden. Eenmaal...

Medico fit Fysiotherapie

Website is duidelijk . goede feedback en snel bericht