PvdA Waterschap Hollandse Delta

Ik ben uitstekend geholpen en er wordt nagekomen wat wordt afgesproken. De communicatie is goed.

Duidelijke website, goede service, nog nagebeld over de proefdruk. Prima.

CVO t Gooi

Nadat wij ons keurig hadden aangemeld (en betaald hadden) waren wij in de veronderstelling dat de banner (weinig ruimte itt tot een volledige personeelsadvertentie) die zaterdag geplaatst zou...

Reactie Advertentiegroothandel:

Wij hebben deze advertentie opgemaakt voor de klant en per e-mail voor akkoord voorgelegd. Omdat wij zonder goedkeuring van het ontwerp niet tot plaatsing over kunnen gaan, hebben wij de klant ook telefonisch benaderd. Wij betreuren het zeer dat dit als onprettig is ervaren.

Helaas kregen wij pas na het verstrijken van de deadline van de uitgever een akkoord op de advertentie, waardoor wij de advertentie een week hebben moeten doorschuiven.

Jan Zevenhuizen B.V.

Prima geholpen. duidelijke website

De website was wel duidelijk. Echter werd het formaat dat ik had gekozen niet meer gehanteerd en hier kreeg ik pas een kwartier voor de deadline bericht van. Er werd een ander formaat aangeboden...

Reactie Advertentiegroothandel:

Voor de formaten en tarieven op de website zijn wij afhankelijk van de gegevens die de uitgevers aan ons aanleveren. Wijzigingen worden real time door ons doorgevoerd, echter in dit geval bleek een formaatwijziging per abuis niet aan ons door gegeven.
Om de advertentie toch te kunnen plaatsen, hebben wij eerst de uitgever met klem verzocht de advertentie alsnog op het gewenste formaat mee te nemen.
Toen dit onmogelijk bleek, hebben wij de klant zo snel mogelijk gevraagd om nieuw materiaal.
Helaas bleek de tijdspanne tussen de bestelling (donderdagochtend 9:14 uur) en uiterste deadline (donderdagochtend 10:30 uur) te kort om dit voor elkaar te krijgen.