Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Lest Best

Goede aanpak, gericht op de lange termijn en passend bij onze organisatie en doelgroep

Acteert snel, op maat en doeltreffend

Niets

Badkamerwarenhuis Wormerveer

Professioneel, vriendelijk en betrokken.... Dat zijn de woorden die me te binnen schieten als ik aan Admeisters denk.

Meerdere bedrijven uit mijn omgeving zijn door Admeisters enorm goed...

Meerdere bedrijven uit mijn omgeving zijn door Admeisters enorm goed geholpen, ook voor mijn eigen bedrijf verzorgen ze naar volle tevredenheid de online marketing. kortom zeker een aanrader!

communicatie

Zo door gaan

Bouwbedrijf Matthe

Overgegaan naar Admeisters en daar heel tevreden mee. Blij met het vertrouwen, persoonlijke en snelle contact.

Snelle reacties, informeel, persoonlijk.

Barsoi Kostuumspeciaalzaak

Bij ons eerste intake gesprek gelijk een positief gevoel!
Bij ons eerste intake gesprek gelijk een positief gevoel!
Een gepassioneerd bedrijf, die de korte lijnen die ze ons belooft hebben ook waar gemaakt hebben. Wij komen als onderneming uit een hele andere wereld en kunnen onze klant nu ook beter online bereiken.

Korte lijnen en de passie straalt ervan af.

Op dit moment nog geen

Brevé Tuinhout

Onze eerste kennismaking was 9 jaar geleden, via Rasjid zijn vorige werkgever. Toen hij vertelde dat hij voor zichzelf ging werken wisten wij meteen dat wij zouden overstappen naar Admeisters.... Onze eerste kennismaking was 9 jaar geleden, via Rasjid zijn vorige werkgever. Toen hij vertelde dat hij voor zichzelf ging werken wisten wij meteen dat wij zouden overstappen naar Admeisters. Rasjid is van veel dingen op de hoogte in deze digitale wereld. Hij weet waar hij het over heeft en kan je bedrijf naar een ander level brengen.

Vriendelijk, goede samenwerking, goede ideeën.

Rasjid, ga vooral zo door!