Sharon Broeders

Zeer goed

Anne & Ace

Super service en producten, zeer klantvriendelijk!

Leanne

Makkelijk om te bestellen. Alleen jammer van de retourkosten als je iets wilt omruilen.

Reactie ActieveHonden.com:

Hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt dat we inderdaad geen vorm van gratis retourneren aanbieden, wel kunnen we de kosten verlagen naar € 5.95 dat is iets voordeliger dan het zelf retour te... Hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt dat we inderdaad geen vorm van gratis retourneren aanbieden, wel kunnen we de kosten verlagen naar € 5.95 dat is iets voordeliger dan het zelf retour te sturen. Bijna in alle gevallen kunnen we telefonisch, per e-mail, chat of Facebook Messenger adviseren in de juiste modellen dan wel maten van de producten om in bijna alle gevallen een omruiling dan wel retour te voorkomen. Veel plezier gewenst van de bestelde producten, we horen het graag mocht u nog verdere vragen dan wel opmerkingen hebben.

Moos

Mooie website en snelle levering

Claudia Bloks

Super snelle levering, goede service en duidelijke uitleg bij aanschaf tuig

Jette

Mooi materiaal, zeer snel geleverd

DOGSFRIEND

Degelijke kwaliteit

Lydia

Wauw, goed bereikbaar, kennis van de producten, nemen de tijd voor je vragen en leveren ook nog eens super snel. Erg tevreden dus, echt een aanrader.

Astrid Mulders

Top bedrijf, had eerst gebeld omdat ik twijfelde aan de maat en ben echt super goed geholpen. Ze hebben ook een hele snelle levertijd en de kwaliteit is echt heel erg goed. Heb al diverse producten... Top bedrijf, had eerst gebeld omdat ik twijfelde aan de maat en ben echt super goed geholpen. Ze hebben ook een hele snelle levertijd en de kwaliteit is echt heel erg goed. Heb al diverse producten besteld en ga er zeker nog vaker bestellen en kan het echt iedereen aanraden. Ben er heel erg positief over te spreken, zowel over de service als de producten.

Andrea Lituma

QUick delivery, nice packing! Always have the latest cool stuff for dogs, my go-to favorite in NL.