Prima ervaring met actieve honden.com

Super service!!!

Kim

Duidelijke beschrijving, goede en snelle service en kwalitatief goede producten!!

Velde

Goede service en adviezen en snelle verzending. Goede producten (koelvest hond)

JvanG

Goed.
Zeker wat service betreft (ik vraag, krijg bijna meteen antwoord) en kwalitatief goed materiaal.

Hanne

Vandaag mijn Owney hondensport-vest ontvangen. Wat een geweldig ding is dat! Zo lang naar gezocht... SUPER!!

Wim van Dongen

Telefonisch informatie ingewonnen over Pinewood hondensport vest hierover prima geinformeerd en tevens een extra foto via de mail toegezonden gekregen.
Na ontvangst van het voornoemde artikel...
Na ontvangst van het voornoemde artikel bleek de maat xl wat aan de grote kant, even telefonisch contact opgenomen, was geen enkel probleem om het artikel terug te sturen voor een kleinere maat en andere kleur. binnen 3 werkdagen het nieuwe trainingsvest ontvangen . Geweldige service. Vest ziet er prima uit, zal ik veel plezier aan beleven.

Els Laermans

Heel goed

Paul

Zojuist het 3e (!) tuigje Dog Copenhagen binnen een jaar moeten aanschaffen wegens ingescheurde tuigbandjes. T is dat het type wel bevalt anders al lang een ander merk gekocht. Drie maal... Zojuist het 3e (!) tuigje Dog Copenhagen binnen een jaar moeten aanschaffen wegens ingescheurde tuigbandjes. T is dat het type wel bevalt anders al lang een ander merk gekocht. Drie maal scheepsrecht? Eerder geen vergoeding ontvangen, omdat de hond (doodle) het veroorzaakt zou hebben. Is onmogelijk wegens opbergplek. Slecht geholpen dus ook. Als ook deze keer geen tegemoetkoming, wordt het uiteraard een ander merk.
Vervolg op deze reactie is geweest actief en correct contact vanuit productverkoper en vergoeding van het tuig. Dat vind ik redelijk en zoals het hoort. Daarom maak ik alsnog 3 sterren van mijn beoordeling.

Sonja Van den Bosch

Vandaag mijn bestelling ontvangen van een Top vestje.. ik ben Meer dan Tevreden over mijn bestelling.. Top service ??Mooie kwaliteit! Helemaal Top gewoon ????happy me !

DVB

Bestelling van een heupgordel en 2 elastische lijnen