Y. Lampe

Al diverse artikelen gekocht en prima ervaring hiermee. Ook eenmaal artikel omgeruild en ook dat ging prima. De belofte van 'voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis' is tot op heden steeds... Al diverse artikelen gekocht en prima ervaring hiermee. Ook eenmaal artikel omgeruild en ook dat ging prima. De belofte van 'voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis' is tot op heden steeds nagekomen.

Iris

Snelle levering en goed verpakt.

Mieke Van Damme

Kwaliteitsvol en snelle levering!

Petra van der Velde

Uitstekend.

Mar

Kwaliteit producten en heel snel bezorgd.

B.vd.koog

Super goed betrouwbaar en meedenkend eerlijk bedrijf! Leveren snel en wij zijn super tevreden met onze aankopen.

AE Floor

Overzichtelijke, informatieve website. Goede uitleg over maatvoering tuigje. Na bestelling extra mail over hoe het tuigje op maat te maken. Tuigje en lampje snel geleverd. Allemaal prima.

Kees en Mattie Schouten

Uitstekende dienstverlening! Zeer ruim en veelzijdig assortiment, goed te bekijken op de mooie en overzichtelijke website. Snelle verwerking en levering van je bestelling. Topkwaliteit van de... Uitstekende dienstverlening! Zeer ruim en veelzijdig assortiment, goed te bekijken op de mooie en overzichtelijke website. Snelle verwerking en levering van je bestelling. Topkwaliteit van de produkten, in het bijzonder Ruffwear!! De absolute favoriet van onze honden en onszelf :-)

Monique Schaap van Mierlo

Wat een snelle en keurige levering! Heel bij mee!

Feuggelen Nadia

Is niet helemaal zoals op de foto! Wel heel spijtig!!!!