A.Y. Mulders

Accuraat, kundig en snel!

Jürgen

In november 2020 een Dog Copenhagen comfort walk pro tuig gekocht. Gisterenmorgen bleek na de ochtendwandeling dat een kunststof verstelgesp geknapt was. Gistermiddag gebeld met Sebastiaan en op... In november 2020 een Dog Copenhagen comfort walk pro tuig gekocht. Gisterenmorgen bleek na de ochtendwandeling dat een kunststof verstelgesp geknapt was. Gistermiddag gebeld met Sebastiaan en op verzoek 2 foto's van het tuig gestuurd. Er zou met Dog Copenhagen in Denemarken worden overlegd of dit onder de garantie viel, waarbij ik aangaf dat we het tuig iedere dag gebruiken dus enige spoed wel fijn zou zijn. Gistermiddag nog bericht ontvangen dat het onder de garantie valt en dat er een een tuig was verzonden. Tuig kwartier geleden ontvangen. Goed geregeld Sebastiaan. Dank en tot een volgende aankoop!

E.

Alles snel en goed geleverd

Carola

Super mooi tuig en mooie kleur helemaal blij

Jacqueline Vos

Na telefonisch contact advies gekregen over aanschaf maat en product. Erg fijn geholpen. De juiste keus kunnen maken in de juiste jas voor mijn wensen. Volgende dag jas en fleece ontvangen en als... Na telefonisch contact advies gekregen over aanschaf maat en product. Erg fijn geholpen. De juiste keus kunnen maken in de juiste jas voor mijn wensen. Volgende dag jas en fleece ontvangen en als cadeau een fles speciaal wasmiddel. Helemaal blij met mijn aankoop.

Inez

Bestelling is vlot geleverd en er zat ook nog een proefzakje brokjes van Renske bij.

Dees Wilgehof-Sodaar

Wij zijn uiterst tevreden met de service. Vriendelijke en kundige medewerkers bij de klantenservice en goed advies over de keuze van een tuigje. Ik bestelde eerst een tuigje in de verkeerde maat, de... Wij zijn uiterst tevreden met de service. Vriendelijke en kundige medewerkers bij de klantenservice en goed advies over de keuze van een tuigje. Ik bestelde eerst een tuigje in de verkeerde maat, de retour was binnen een dag geregeld en binnen 3 dagen had ik een nieuw exemplaar binnen. Alles heel helder en zonder gedoe. Het nieuwe tuigje voldoet uitstekend aan de verwachtingen. Erg blij dus met actievehonden.com.

Marianne Stavast

Helemaal top

Samantha Verjans

Vriendelijke en snelle service. Een van de door mij bestelde producten was niet voorradig. Ik werd hier vrijwel direct van op de hoogte gesteld en er werd een alternatief aangeboden. Ik ga hier... Vriendelijke en snelle service. Een van de door mij bestelde producten was niet voorradig. Ik werd hier vrijwel direct van op de hoogte gesteld en er werd een alternatief aangeboden. Ik ga hier zeker vaker bestellen!