irma van duin

Waardeloos

Paul Berben

Zeer kwalitatief materiaal. Prima én zeer vriendelijk én zeer vlug advies. Vlugge levering zoals beloofd.
Qua website: handiger zou zijn indien je kan wijzigen vanuit winkelwagen rechtstreeks, ipv terug via wenslijst te moeten passeren.
Zeer tevreden.

Gerard Maan

Duidelijke webside. Goede omschrijving van de maatvoering. Snelle levering.

Van der Heide

Uitstekend

Heidi

Prima bedrijf. Tuigje besteld en toch te klein, geen probleem het PostNL Retourlabel word gemaild. Waren ook erg vriendelijk aan de telefoon.

Piet

Nieuw tuigje besteld en door mailcontact kwamen wij erachter dat wij de verkeerde hadden besteld. Gelukkig kon de juiste worden geleverd. Erg blij met de levering en het meedenken.

Goossens Margery

Zeer tevreden met mijn aankoop, de levering is snel en het omruilen gebeurt zonder problemen en zeer snel..Ik zal zeker weer bij jullie bestellen 😉

Ina de Jogne

Bestelling vlot geleverd maar zeer onduidelijk omtrent retour zending. Na herhaaldelijk telefonisch benaderd te zijn alles uiteindelijk opgelost naar tervredenheid.

Van den Berg

Prima service, snel end goed !

Peter

Uitstekende service