Ronald

Gisteren besteld en vandaag al bezorgd. Voor onze Engelse Stafford kruising met een Amerikaanse Stafford hebben wij de copenhagen comfort aangeschaft. Ze is nu vrijwel uitgegroeid en tijd voor een... Gisteren besteld en vandaag al bezorgd. Voor onze Engelse Stafford kruising met een Amerikaanse Stafford hebben wij de copenhagen comfort aangeschaft. Ze is nu vrijwel uitgegroeid en tijd voor een nieuw tuigje! Superblij mee!

Miranda

Duidelijke webshop met mooie produkten voor een goede prijs. Ook word je duidelijk geïnformeerd na een aankoop.

Vandeweyer Marc

Goede en correcte informatie over het product, snelle levering

Geertje Huizing

Ik heb een zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Had via mail vraag gesteld met betrekking tot het bestellen van een jas en twijfelde over de maat. Ik kreeg erg snel een antwoord terwijl het een... Ik heb een zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Had via mail vraag gesteld met betrekking tot het bestellen van een jas en twijfelde over de maat. Ik kreeg erg snel een antwoord terwijl het een zondag was. Ik wist dat dit op hun website stond, maar toch.
Het enige waar ik tegen aanliep was de kleur die ik bestelde. Deze leek in het echt heel anders. Was veel donkerder dan op de foto.

K vendrig

Snelle levering, items goed verpakt

Marina van Klinken

.prijs / kwaliteit . Prima. Keurig op tijd verzonden .

Trudy van den Heuvel

Super goed geholpen en te woord gestaan !

Michelle Van Genechten

Zeer goed!

Marijke

Super, ouderwets goede service en topproducten

Daniela Schachinger

Snel en alles perfect ontvangen! Kwaliteitsproduct en ook duurzaam in Duitsland geproduceerd.