Eelco

Op advies van de medewerkers kocht ik bij dit bedrijf wandelsokken voor mijn hond die een maat kleiner zouden moeten zijn dan de verpakking van de producent aangeeft. Die passen dus dan ook niet... Op advies van de medewerkers kocht ik bij dit bedrijf wandelsokken voor mijn hond die een maat kleiner zouden moeten zijn dan de verpakking van de producent aangeeft. Die passen dus dan ook niet over de poten van mijn hond. En wat is hun reactie? Helaas meneer, ze mogen niet retour omdat het wandelsokken zijn. Maar ze hebben niet eens aan zijn poten gezeten juist omdat ze te klein zijn, op hun eigen aanraden. Heel raar en jammer dat ze dit niet inzien en mij zo'n 30 euro voor niets hebben laten uitgeven. Ze willen niet eens omruilen voor een maat groter.

Judith

Mooi en uitgebreid assortiment. Fijn dat je bij één winkel terecht kan voor kwalitatieve (outdoor)kleding en materiaal voor je viervoeters.
Ik bestel regelmatig iets en de bestellingen worden...
Ik bestel regelmatig iets en de bestellingen worden altijd snel en netjes geleverd. Bij vragen wordt je deskundig en vriendelijk geholpen. Kortom, ik ga er waarschijnlijk nog veel bestellen.

Privé

Bestelling gedaan, kreeg helaas geen bevestiging. Bedrijf gebeld, keurig door dame aan telefoon te woord gestaan. Kreeg zelf advies, dat we de verkeerd Y-tuig hadden besteld voor onze hond. Dus... Bestelling gedaan, kreeg helaas geen bevestiging. Bedrijf gebeld, keurig door dame aan telefoon te woord gestaan. Kreeg zelf advies, dat we de verkeerd Y-tuig hadden besteld voor onze hond. Dus zeer te vrede over advies en zelf terug betaling (volgende dag al.) TOP

Lisette Schaafsma

In 1 woord: top

Van Hoorenbeeck Frank

Zeer goed..super tevreden

Mal Robbins

Good service and great quality products

Linda Roose

Heel fijn bedrijf, snel en vriendelijk antwoord via de mail. Duidelijke informatie op de site waar je van op aankan, maat aanduiding klopt en materiaal is echt top en fijne pasvorm. Ga hier zeker... Heel fijn bedrijf, snel en vriendelijk antwoord via de mail. Duidelijke informatie op de site waar je van op aankan, maat aanduiding klopt en materiaal is echt top en fijne pasvorm. Ga hier zeker meer bestellen.

Edwin

Ik heb een orbiloc dual light voor me hondje bij hun besteld geeft super fel licht .en lekker robuust onze pup houdt van stoeien en is daar tegen bestand .👌👌👌